חדשות חמות
בית / סגנון חיים / מה תגידו: האופניים האלה משתמשים בחלקי חילוף שאפשר להדפיס בתלת מימד בבית

מה תגידו: האופניים האלה משתמשים בחלקי חילוף שאפשר להדפיס בתלת מימד בבית

Share

לפני כחודש הודיעה חברת ETT Industries על האופניים המופלאים – ה-e-bike – שאתם רואים בתמונה. ה-Trayser הם פסגת המאויים של שוחרי האופניים החשמליים, הם מעוצבים, הם יפים, הם מדוגמים, וכן, הם מאפשרים לבעלים המאושרים להדפיס לעצמם בתלת מימד חלקי חילוף בבית.

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing

מסגרת האופניים עשויים אלומיניום והם מצויידים בסוללת 42V lithium-ion, נתון שמאפשר להן לנוע לטווח של מעל 40 ק״מ עם מעט מאוד פידול במהירות של כ-10 קמ״ש. אבל, המאפיין המסקרן ביותר, הוא בכך ש-ETT הודיעה כי לא מעט חלקי חילוף של האופניים הודפסו בתלת מימד וכי קבצי ההכנה שלהם יהיו נגישים לבעלים לטובת הדפסה עצמית בשעת הצורך. ה׳מתקדמים׳ אף יוכלו לעצב לעצמם את החלקים כרצונם.

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing

מחיר הזוג הוא סביב 2420 דולר, כך שההדפסה הביתית רק תוכל להקל על הכיס המדולדל. בין החלקים שקבצי ה-STL שלהם עלו לאוויר, נמצאים חלקי המעצורים, מגני בוץ ואחרים. קונספט דומה ייכנס לביצוע על ידי ETT במותג ה-Raker, האופנוע החשמלי של החברה. למרות שבשלב זה אין יותר מדי חלקים להדפסה ביתית, הם בכל זאת מוצעים חינם ובתוכנית להכין עוד חלקי חילוף. ״אנו רוצים לסייע לכל הלקוחות שלנו לבצע פרסונליזציה של האופניים ולהוציא מהאופניים את המקסימום האפשרי״.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

סטרטסיס מכריזה על ה- J850 TechStyle – מדפסת תלת מימד ייעודית לעולם האופנה

מדפסת ה– J850 TechStyle מאפשרת למעצבי האופנה, כמו גם למותגי העל בתחום, להדפיס בתלת מימד …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share