חדשות חמות
בית / סגנון חיים / נעליים בהדפסת תלת מימד – שער הכניסה של צעירות לעולם הטכנולוגי

נעליים בהדפסת תלת מימד – שער הכניסה של צעירות לעולם הטכנולוגי

Share

הכנסת יותר נשים להייטק הפכה כבר מזמן למשימה לאומית רבת חשיבות, כשכולם מסכימים שצריך להתחיל מגיל צעיר. אחד הכיוונים שמאומצים כיום בעולם הוא השימוש בהדפסת תלת מימד בקרב ילדים וילדות, כהכנה ליום בו תשב מדפסת תלת מימד על כל שולחן בבית, במשרד ובבית הספר.

אחת מחברות הסטארטאפ הללו, Savvy Society מסן פרנסיסקו, מצאה דרך מקורית להגיע לצעירות: הגעה לליבן באמצעות אופנה, עיצוב ו… נעליים. הגישה כולה פותחה על ידי אלכסה פליישמן ולאורה וואלאס, בוגרות טריות מהאקדמיה, שהחליטו למקד אנרגיות חיוביות בהכנסת יותר צעירות לעולמות המדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה, שלעתים קרובות, מושכים יותר את הבנים שבחבורה. הבנות, באמצעות החברה שהקימו מדגימות לצעירות כי טכנולוגיה יכולה להיות גם די מדליקה. הן פיתחו פלטפורמה חינוכית מקוונת שחושפת בנות לנפלאות ההדפסה בתלת מימד. ״הבנות נכנסות ליישום ה- digital Style Lab ושם הן לומדות להפיק ולעצב שלל אביזרי אופנה שקראנו להם Savvy Swirls שניתן לחבר לנעלים מיוחדות שיצרנו למשימה: ה- Savvy Shoes״.

פליישמן וואלאס. לתת זכות קדימה לצעירות
פליישמן וואלאס. לתת זכות קדימה לצעירות

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing

לאורך התהליך כולו הבנות מפתחות כישורי CAD ובשיתוף פעולה עם ענקית התלת מימד אוטודסק, הבנות יכולות להוריד – בחינם – תוכנה דוגמת TinkerCAD ולהתחיל לייצר. להשלמת המהלך Savvy Society העלתה שורה של סרטוני הדגמה ולימוד המקלים על הכניסה לעולם התלת מימד.

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing

כדי להתחבר לקהל האמיתי, הקימה החברה חנות בסן פרנסיסקו, שם יכולות צעירות ללמוד את יסודות ה-CAD וליצור את האביזרים המתחברים בקלות לנעלי ה׳בסיס׳. ניתן אף להעביר עיצובים היישר לאתר החברה ולהפוך לחלק מהצוות המעצב. בשלב הבא המטרה היא לתת אפשרות לכל אחת להזמין נעליים המעוצבות באופן אישי באתר המקוון.

״בעולם בו הדפסת תלת מימד מגיעה לכמעט כל תחום בחיינו, הבנה של הטכנולוגיה יכולה לתת לילדים ובעיקר לילדות נקודת מוצא וזינוק טובה יותר. הבנות במיזם, ואת זה כבר ראינו, מקבלות המון בטחון ויכולת לומר ׳אני משתמשת בתוכנת CAD לתכנן את הנעליים האישיות שלי׳ וזה צעד אדיר.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

סטרטסיס מכריזה על ה- J850 TechStyle – מדפסת תלת מימד ייעודית לעולם האופנה

מדפסת ה– J850 TechStyle מאפשרת למעצבי האופנה, כמו גם למותגי העל בתחום, להדפיס בתלת מימד …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share