חדשות חמות
בית / סגנון חיים / רובוט הפנקייקים בדרך להשתלט על סין (והעולם)

רובוט הפנקייקים בדרך להשתלט על סין (והעולם)

Share

בית הפנקייק (המקורי, אלא מה?), פנה דרך. הנה מגיע לו רובוט הפנקייק והוא עושה את צעדיו הראשונים אי שם בפאתי בייג'ין שבסין הרחוקה.

הסיפור מתחיל עם בחור צעיר, וו יילי, שעבד עד לא מכבר ביבמ, עד שהחליט שהוא פונה לדרך עצמאית ומקים את אחד הסטארטאפים היותר מדליקים שראינו: מסעדת Good Luck Eating, המתמחה בפנקייקס, אבל, לא סתם פנקייקס, אלא כאלה שיוצאים היישר ממדפסת תלת מימד. ההמצאה החביבה כבר קיבלה בעיתונות הסינית את התואר "רובוט הפנקייק הראשון", והיא הפכה לאטרקציה של ממש בקרב שוחרי הפאסט פוד הסינים. הגימיק די פשוט והוא עושה שימוש בטכנולוגיה המוכרת של הדפסה בתלת מימד, כדי להדפיס צורות מורכבות, יותר או פחות, המוזרקות היישר על משטח לוהט ומשם לצלחת הקונים.

THE3DZONE-pancake robot מדפסת תלת מימד THE3DZONE-pancake robot2 מדפסת תלת מימד THE3DZONE-pancake robot3 מדפסת תלת מימד

הפטנט, מסביר יילי, הוא לוודא שהחומר המשמש ל"הדפסה" לא יסתום את חור ההדפסה וייצא בסמיכות נכונה, כזו שגם תשמור על הצורה הסופית של המודפס וכאן יש לקונים הרעבים אמירה של ממש: הם יכולים לבחור שלל צורות ודגמים, ובעתיד, כך מתחייב יילי, יוכלו אף להביא את הדוגמאות הרצויות לאכילה היישר מביתם ואפילו להזמינן מראש באמצעות אפליקציה ייעודית המתוכננת ממש כעת.

על פי הדיווחים מסין, מדובר בלהיט של ממש שהולך וצובר תאוצה. הצוות המייסד של המסעדה החביבה אף מתכנן להכניס עוד טעמים, עוד צורות ואפילו להפוך לרשת חובקת עולם. בקרוב בישראל?

והמחיר? פנקייק לפי הזמנה עולה 1.60 דולר ומי שממש מעוניין יכול לשכור את הרובוט כולו ב-160 דולר בשנה.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

סטרטסיס מכריזה על ה- J850 TechStyle – מדפסת תלת מימד ייעודית לעולם האופנה

מדפסת ה– J850 TechStyle מאפשרת למעצבי האופנה, כמו גם למותגי העל בתחום, להדפיס בתלת מימד …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share