חדשות חמות
בית / רפואה / התוכי שסבל מהתעללות קיבל מקור חדש שהודפס בתלת מימד

התוכי שסבל מהתעללות קיבל מקור חדש שהודפס בתלת מימד

Share

אין כמו פלאי הטכנולוגיה. הנה, גם תוכים יכולים להנות ממנה. התוכי הוזאי, תוכי מסוג קקדו, קיבל לא מכבר, תודות לטכנולוגיית ההדפסה בתלת מימד סיבה לחיות.

הוזאי, שחי לו בשלווה בגן החיות נאנג'ינג שבסין, כמעט ואיבד את מקורו, ואת חייו לאחריו שהלה היה מעורב בקטטה רצינית עם שכניו לכלוב. המריבה פגעה קשות במקור העדין וגרמה לו סדקים רציניים שהלכו והחמירו וגרמו לאיבוד של מספר חלקים מהמקור הפגום. שומרי הגן מספרים כי הבעיה במקור היה בסדקים המרובים ובשברים שהקשו על בעל החיים לאכול. לדברי אחד השומרים, שהתראיין לטלויזיה הסינית, המקור מהווה חלק חשוב ביותר במראה התוכים והוזאי היה מודע לכך שהוא שונה מהאחרים. הוא נכנס לדכאון, הפסיק לאכול והתבודד בפינת הכלוב שלו ולעתים אף סירב לצאת ממנו.the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing

וזה בדיוק השלב בו נכנס לתמונה  Nanjing Research Institute of Additive Manufacturing המתמחה בטכנולוגיית ההדפסה בתלת מימד, כשההצעה היתה פשוטה: לשחזר לתוכי הפגוע את מקורו. כדי לבצע את העבודה ולספק לתוכי מקור מושלם, השתמשו אנשי המכון בסורק תלת מימד משוכלל ובתוכי הדומה להוזאי בגיל ובגדול. הם סרקו את מקורו של הכפיל ואת המודל הדפיסו בתלת מימד. ניתוח הלבשת המקור התותב בוצע בהרדמה מלאה והחיבור בוצע באמצעות 11 מסמרונים העשויים מעצם.

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing

 לאחר מספר ימים של החלמה נראה שהניתוח עבר בהצלחה והלקוח מרוצה. הוא חזר לאכול ולשתות ואף להתרועע עם החברים והחברות לכלוב.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

ימי קורונה: כלי עזר מודפס בתלת מימד של חברת Synergy 3D med – לעזרת רופאי השיניים. ראיון מצולם

כפי ששמתם בוודאי לב, זה זמן מה שאנחנו עוקבים מקרוב אחרי חברות תלת מימד ישראליות ויזמים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share