חדשות חמות
בית / רפואה / יומולדת לתאומות הסיאמיות שהופרדו בסיוע טכנולוגיית הדפסה בתלת מימד

יומולדת לתאומות הסיאמיות שהופרדו בסיוע טכנולוגיית הדפסה בתלת מימד

Share

התאומות הסיאמיות, טיילר וטייסן פרוקטור, שהופרדו בהצלחה בניתוח שהסתייע בטכנולוגיית תלת מימד שדימה את איבריהם הפנימיים, חגגו יום הולדת עם הצוות שהציל את חייהן.

אמצעים רפואיים שמקורם במדפסות תלת מימד מהווים מכשור משמעותי בניתוחים מצילי חיים, כפי שנוכחו לדעת התאומות טיילור וטייסן פרוקטור מארה"ב. האחיות פרוקטור נולדו כתאומות סיאמיות המחוברות זו לזו בחזה ובבטן. באמצעות דגם תלת מימד שעוצב בעזרת סריקות CT ו-MRI , קיבלו הרופאים החלטות משמעותיות טרם ביצוע ניתוח ההפרדה המורכב, אשר ארך 12 שעות ובוצע כאשר התאומות היו בנות חודשיים בלבד. באמצעות הדגם, יכלו הרופאים להזיז ולפרק את "איבריהן" של התאומות, וכך יכלו לתכנן את ביצוע ההפרדה מבלי לקחת סיכונים בזמן אמת.

1st-birthday-THE3D ZONE56

the3dzone.co.il מגזין הדפסת התלת מימד הישראלי the3dzone.co.il מגזין הדפסת התלת מימד הישראלי

"כשאתה אחראי לחייהם של שתי פעוטות", אמר המנתח אנתוני סנדלר, שהוביל את הניתוח במרכז הרפואי בוושינגטון, "אתה רוצה המחשה קרובה ככל הניתן למציאות של השינויים שעתידים לקרות". לשמחתם של בני משפחת פרוקטור, הניתוח הסתיים בהצלחה הודות לדגם, וכעת, כמעט שנתיים אחרי, התאומות חיות את חייהן בצורה נורמטיבית.the3dzone.co.il מגזין הדפסת התלת מימד הישראלי

השבוע, חגגו התאומות פרוקטור את יום הולדתן בביקור מיוחד בבית החולים בוושינגטון עם הרופאים אשר ביצעו את הניתוח, ואלו הביעו שביעות רצון ממצבן הבריאותי של התאומות כיום.

1st-birthday-THE3D ZONE55

Share

אודות The3D Zone

Check Also

ימי קורונה: כלי עזר מודפס בתלת מימד של חברת Synergy 3D med – לעזרת רופאי השיניים. ראיון מצולם

כפי ששמתם בוודאי לב, זה זמן מה שאנחנו עוקבים מקרוב אחרי חברות תלת מימד ישראליות ויזמים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share