חדשות חמות
בית / סגנון חיים / אינטל ו-3DS מאפשרות לכל אחד לסרוק את עצמו בתלת מימד ולהדפיס סלפי מהמחשב בבית ו-Cubify.com תשלח לכם את הדמות הממוזערת הביתה

אינטל ו-3DS מאפשרות לכל אחד לסרוק את עצמו בתלת מימד ולהדפיס סלפי מהמחשב בבית ו-Cubify.com תשלח לכם את הדמות הממוזערת הביתה

Share

האם כניסתה המאוד מהירה לשוק של טכנולוגיית הדפסת התלת מימד הביתית תעורר לחיים את תחום המצלמות המובנות במחשבים האישיים של כולנו? באינטל ו-3DS חושבים שכן.

3D Systems הכריזה על זמינות מיידית של ה-3DMe – תוכנה המיועדת למחשבי פי סי מהשורה, כאלה המצויידים ב-RealSense 3D camera – המסוגלת להמיר דמויות מצולמות לדמויות בתלת מימד. החיבור של המצלמה מהדור החדש עם סורק ה-Sense והתוכנה החדשה יכולים להערכת רבים להביא את עסקי ההדפסה בתלת מימד הביתיים לכיוונים חדשים. כולנו הרי התמכרנו לסלפי בסמארטפון, מדוע שלא נתמכר כולנו להדפסות סלפי במדפסת התלת מימד הביתי? ואז, כמובן, לשלוח לכולם בווטסאפ, או להעלות את התמונה לפייסבוק?

3DMe - עם הפנים לכיבוש שוק הדפסות התלת מימד העצמיות
3DMe – עם הפנים לכיבוש שוק הדפסות התלת מימד העצמיות

מולי אדן, סגן נשיא בכיר באינטל העולמית, מנכ"ל קבוצת המחשוב התפיסתי (Perceptual Computing), ונשיא אינטל ישראל (עוד מעט לשעבר…), שהשיק את המערכת האינטלית, אמר בלא מעט ראיונות כי עם הטכנולוגיה החדשה של אינטל, צרכנים יוכלו לשלוט ולתקשר עם המחשבים שלהם בדרכים אינטואיטיביות וידידותיות. "באינטל, אנו מאמינים שסריקת תלת מימד וההדפסה בתלת מימד יהיו מה שאנו מכנים game changer עבור הצרכן הביתי, מחנכים והקהל הגדל והולך של המייקרים. אנו גאים לעבוד בשיתוף פעולה עם 3D Systems לשילוב טכנולוגיית הצילום בתלת מימד שלנו לטובת יצירה של אנימציית תלת מימד אישית ובוודאי של סלפיז בתלת מימד". מבדיקה ראשונית עולה שהאפליקציה ידידותית ביותר למשתמש. קל לבצע את הסריקה באמצעות המצלמה המובנית ואף קל לשלוח היישר למדפסת – כולל עיבוד על הדרך.

מולי אדן מאינטל משיק את הטכנולוגיה החדשה
מולי אדן מאינטל משיק את הטכנולוגיה החדשה

בין המחשבים שכבר כוללים את המערכת החדשה (כולל ה-3DMe וה-Sense) ניתן למצוא את סדרת Acer V 17 Nitro, Dell Inspiron 15 5000, Dell Inspiron 23 7000 וכמה דגמים של NEC, Lenovo, Asus ו- Fujitsu.

THE3DZONE-buba4 THE3DZONE-buba5

3D Systems שאינה שוקטת על שמריה, אף הודיעה על שיתוף פעולה עם אתר Cubify.com, שמאפשר מהיום לכל אחד להזמין אליו הביתה דמויות צבעוניות ממוזערות ומודפסות, הכוללות את הראש ה"אישי" בהדפסת לתל מימד פוטו-ריאליסטית, כשהוא 'יושב' על דמויות גיבורי על, ספורטאים ואפילו 'חתן-כלה'. הסלפי הקטנים מודפסים על מערכות ZPrinter 650 בצבע מלא, עם מעטה דמוי קרמי, בגודל 14 ס"מ. המחיר: 64.99 דולר. ניתן גם להזמין דמויות בסגנון סטאר-טרק, NBA וגוסטבאסטרס.

THE3DZONE-buba6

Share

אודות donitza

Check Also

חברת העיצוב DQBD אימצה הדפסת תלת מימד להתאמה אישית של מושבי אופניים

השימוש במדפסות מייצג את הצעד הבא עבור החברה בייצור מוצר איכותי ובר-קיימא. מנכ"ל DQBD: "הטכנולוגיה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share