חדשות חמות
בית / תוכנה / מלחמות הפורמטים בעולם הדפסת התלת מימד: MyMiniFactory נגד מיקרוסופט, HP, 3D Systems ואוטודסק

מלחמות הפורמטים בעולם הדפסת התלת מימד: MyMiniFactory נגד מיקרוסופט, HP, 3D Systems ואוטודסק

Share

MyMiniFactory, המצהירה שהיא הפלטפורמה הגדולה בעולם להורדת אובייקטים להדפסה בתלת מימד, החליטה, כנראה, ללכת ראש בראש עם כמה מענקי התעשייה בפיתוח פורמט חדש להדפסה בתלת מימד.

היה זה רק באפריל האחרון עת מיקרוסופט הודיעה שהיא חוברת לגופי על, דוגמת HP ואוטודסק, כדי להכריז על פורמט חדש של הדפסת תלת מימד – ה-3MF. המטרה: להקל על כל אחה שמכוונים להדפסת תלת מימד על בסיס מערכת ההפעלה חלונות 10 ומעלה. חברים נוספים בקונסורציום: Shapeways, Dassault Systems ו- SLM Solutions. שבועיים אחר כך הצטרפו עוד כמה שחקנים מובילים, דוגמת 3D Systems ו-Stratasys.

פורמט חדש הדפסה בתלת מימד הדפסת תלת מימד

כעת, הודיעה MyMiniFactory בהכרזת אי אמון, על הפורמט החדש שלה: MP5. ולא, אין לכך כל קשר למוסיקה או לסרטים. לדברי ריס קאלדר, ה-CMO של החברה, הציפיה היא ליצור חויית הדפסת בתלת מימד שהיא "יותר ידידותית ומהנה". לדבריו, התהליך הנוכחי אינו מספק והפורמטים הקיימים רק יוצרים בלגן. כחלק מהיוזמה יצרה החברה קוד פתוח ואף יצאה בקריאה למפתחים, מעצבים ויצרנים, לתרום למיזם. "זהו פרוייקט בהחלט שאפתני", אומרים היזמים, "אבל, הגיע הזמן להתנתק מההחלומות השבורים שמסתמכים על תוכנות CAD מהמדף ואפליקציות שלא מותאמות להדפסת תלת מימד וליצור בדיוק את מה שאנו זקוקים לו".

למידע נוסף:

http://mp5.io/homepage

Share

אודות The3D Zone

Check Also

שת״פ בין Printsyst הישראלית ו- Valuechain זכה במענק 600 אלף ליש״ט לפיתוח טכנולוגיה מבוססת AI בתחום הייצור המתקדם

חברת הסטארטאפ הישראלית Printsyst  המתמחה בתחומי ההדפסה בתלת מימד וחברת התוכנה הבריטית Valuechain הכריזו על …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share