חדשות חמות
בית / Uncategorized / כיצד להדפיס בתלת מימד מלכודת לרוחות

כיצד להדפיס בתלת מימד מלכודת לרוחות

Share

נכון שתמיד רציתם שתהיה לכם מלכודת רוחות סטייל Ghostbusters? הנה כיצד תעשו זאת אצלכם בבית, כולל כל הפירוטכניקה הנלוויית. רמז: תצטרכו להדפיס בתלת מימד…

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing

בוודאי שמעתם שסדרת סרטי הפולחן Ghostbusters מתכננת קאמבק. וזה מרגש לא מעט משוגעים לדבר ושוחרי נוסטלגיה. מי למשל? האנשים החביבים בחברת Tested. הם בילו כמה וכמה חודשים בבנייה ובהדפסת תלת מימד של מלכודת רוחות, המבוססת אחד לאחד על המלכודות שראינו בסרטי Ghostbusters המקוריים.

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing

מאחורי המיזם המופרך וההזוי קצת עומדים נורמן צ׳אן ושון צ׳רלסוורת׳, שהדפיסו מעל 50 חלקים אותם חיברו באמצעות מעל 70 מחברים וברגים כדי ליצור רפליקה הקרובה למציאות, זאת באמצעות מדפסת התלת מימד  Dremel 3D.the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printingthe3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printingהמוצר הסופי לפי הסרטונים שהפיקו השניים מרשים ביותר מבחינת הביצועים: הדלתות עובדות, יש קולות, יש ברקים ורעמים, בקיצור כל השואו. החבר׳ה לקחו את זה לאקסטרים ואף שחזרו באמצעות סיגריות אלקטרוניות את העשן שעולה מהמערכת כשנלכדת בו רוח.

לדבריהם, צריך הרבה מאוד סבלנות אם רוצים לשחזר את מה שהם עשו. ל-Tested לקח מעל 40 שעות של פעולת מדפסת כדי להדפיס בתלת מימד את הפרוייקט והם מעריכים כי מדובר בפרוייקט ההדפסה הכבד ביותר שביצעו עד היום. ״רצינו מוצר שקל להפעילו ושעושה את הכל לבד״, הם אומרים.

ובכל זאת, למי שלא נבהל מהיקף המשימה, ניתן להוריד את הקבצים מכאן – ולנסות להדפיס בבית…

 

 

Share

אודות The3D Zone

Check Also

עיצוב שנות ה-60 פוגש את הטכנולוגיה של המאה ה-21: מכונית הספורט המיתולוגית לוטוס Type 62-2 צויידה ב- 500 חלקים שהותאמו אישית והודפסו במדפסות התלת מימד של סטרטסיס

סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), המובילה בפתרונות הדפסה תלת-ממדית פולימריים, משתפת פעולה עם מותג הרכב היוקרתי העולמי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share