בית / ארכיטקטורה / חוויית לקוח בתלת מימד

חוויית לקוח בתלת מימד

Share

John Lewis, רשת לונדונית קמעונאית גדולה, תשיק החודש שירות חוויית לקוח שמתאים לחדשנות האופיינית לתעשיית ההדפסה בתלת מימד. השירות החדש והאינטרקטיבי Sofa Studio עוזר ללקוח לעצב את הרהיט הרצוי לו בדרך מוחשית ומתקדמת, שמייתרת את אלבומי הקטלוגים.

איך זה עובד? קורא לפטופ ייחודי נוצר בעזרת הדפסת תלת מימד ולייזר. עובדי החנות מניחים על הקורא רהיט ודוגמת צבעים, שניהם בעלי תגי RFID, ליצירת הדמייה של רהיט המשקף את רצונותיו של הלקוח.

John-Lewis-Interactive-Sofa-Studio-3D-Printing2

ההדמיה שמתקבלת מוחשית בהרבה מתמונה, שאינה משקפת גודל וקנה מידה ואי אפשר “לשחק” ולהתאים אותה לטעם של קונה ספציפי. התהליך גם יותר מהיר, לדברי עובדי החנות, כיוון שהוא לא דורש “התעסקות” עם המחשב.

הפרויקט המרשים נוצר כחלק מתחרות שערכה החנות בהשתתפותן של 10 חברות טכנולוגיה מובילות. החברה קראה למתחרות להעלות רעיונות חדשניים שישפרו את ההתנהלות העסקית של החברה ויעזרו לעמוד ביעדים. את הרעיון המקורי John Lewis בחנו במשך 12 שבועות ו-65,000 אינטראקציות עם לקוחות, לפני השקתו באופן רשמי.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

the3dzone - מגזין הדפסת התלת מימד

CyBe Construction השלימה הדפסה בתלת מימד של מעבדת מחקר בדובאי

השם הלוהט (התורן) בתעשיית הדפסת המבנים כיום, הוא ללא ספק CyBe Construction. החברה הולנדית, המתמחה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share