חדשות חמות
בית / חומרה / ה-All in One מגיע: היא מדפיסה בתלת מימד, סורקת בתלת מימד וגם מבצעת עבודת CNC וחריטות לייזר

ה-All in One מגיע: היא מדפיסה בתלת מימד, סורקת בתלת מימד וגם מבצעת עבודת CNC וחריטות לייזר

Share

אחד הפרוייקטים היותר מסקרנים כיום, לפחות אותנו במערכת The3DZone, הוא פרוייקט Ares שרץ כרגע באתר אינדיגוגו, במסגרתו מבקשים היזמים לגייס כסף לטובת השלמת פיתוחה של מדפסת All in One היודעת לא רק להדפיס בתלת מימד, אלא גם לסרוק בתלת מימד ולבצע שלל עבודות CNC וחריטת לייזר.

היזמים, כמה חבר'ה צעירים מסין, מציעים בשלב זה מכונה שלמה במחיר עלות של 399$ למחיר בסיס במהדורה מוגבלת (והמחיר אף כולל קילו חומר הדפסה PLA ומצלמת רשת למעקב אחר ההדפסות – אבל, לא כולל את שאר המודולים).מדפסת תלת מימד

המכונה עשויה כולה מתכת, יציבה ומשדרת איכות. חגורה ההנעה בה נעשה שימוש עשויה מפוליורטן ומתכת, למניעת עיוותים, וגוף המתכת המלא תורם ליציבות, נתון המספק הדפסות חלקות למשעי. ניתן להחליף ראשי הדפסה, לחבר שלל מחברים ולצרף בקלות מגוון מכשירים נוספים. Ares מבוססת Raspberry-Pi, כיחידת עיבוד מרכזית, תומכת WiFi וידידותית למשתמש.

מדפסת תלת מימד במחיר סבירthe3dzone-ares_affordable_3d_printer_with_cnc_and_laser_engraving_and_3d_scanning_1

היזמים מסבירים כי המחיר הזול משמעותית מהמתחרים, בגלל תפיסת העולם שלהם, האומרת שצריך להנגיש את טכנולוגיית ההדפסה בתלת מימד לכולם ומדגישים כי מחיר נמוך אינו אומר בהכרח איכות ירודה. בין היתרונות שהם מונים: מדובר בעיצוב בקוד פתוח, הן חומרה והן תוכנה, המוצר פותח ומיוצר בסין וכי מדובר במחיר חדירה שובר שוק. יתרון גדול נוסף טמון במודולריות המאפשרת התאמה לאינספור שימושים, בבית, במשרד, בבית הספר ובעסק.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

סטרטסיס מחזקת את מעמדה בתעשיית הרכב העולמית: תשתף פעולה עם NASCAR ועם יצרנית הרכב טויוטה לייצור בהדפסת תלת מימד של חלקים למכוניות מירוץ

סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), המובילה בפתרונות הדפסה תלת מימדית מבוססת פולימרים, מחזקת את עמדתה כשותפה להליכי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share