חדשות חמות
בית / חומרה / ועכשיו: קבלו היישר מ-Pier 9 של Autodesk את הרובוט המקעקע

ועכשיו: קבלו היישר מ-Pier 9 של Autodesk את הרובוט המקעקע

Share

טרנד הקעקועים הפושט מסביב, צועד עם הזמן. אם יצא לכם להכנס להיכל קעקועים מצוי, או שחוויתם קעקוע על בשרכם, בוודאי ראיתם את המקעקע (שבדרך כלל מקועקע מכף רגל ועד ראש) המצוייד במכשיר ׳עינויים׳ מזמזם וקטן מידות. טובלים את קצהו (המצוייד במחט מיוחדת) בצבע – וקדימה לעבודה.

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing

הבשורה הטריה ביותר מהתחום מגיעה כעת מצמד מעצבים צרפתים צעירים, פייר אם וג׳והאן דה סילביירה, המכנים עצמם Appropriate Audiences. הצוות המוכשר (וחובב הקעקועים) שיתף פעולה כבר בשנת 2014 עם האמן פיוטר ויטלקה, והם יצרו יחד את הרובוט המקעקע הראשון בעולם. ואיך זה קשור להדפסת תלת מימד תשאלו? פשוט מאוד: הבסיס למכונה היתה מדפסת תלת מימד של חברת Makerbot שבמקום ראש הדפסה רגיל חיברו לה את מכשיר הקעקוע. אבל, הצוות לא ישב על זרי הדפנה. כעת מגיע הפרוייקט החדש שלהם, אותו יצרו במסגרת שהייתם ב-Pier 9 של חברת Autodesk שבסן פרנסיסקו: רובוט מקעקע (ומי שלא מכיר: מדובר במקום המארח אמנים ויוצרים ומספק להם את מכלול הכלים המתקדמים ביותר ומעמיד לרשותם מגוון טכנולוגיות עכשוויות).

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing

לפני שמתחילים במלאכה, מסביר הצוות, צריך ליצור סריקת תלת מימד של האיבר המקועקע ועליו להתאים את הקעקוע (באמצעות תוכנה ייעודית שפיתחו למשימה). ואז? מבקשים מהמתנדב האמיץ לשבת מאוד מאוד מאוד בשקט, בזמן שזרוע רובוטית, המחוברת למכשיר קעקוע פוצחת במשימה. בראיון שהעניקו למגזין The Verge מספרים השניים שהבעיה מרכזית בפרוייקט היתה לתכנן את הזרוע כך שתוכל לקעקע איבר אנושי שאינו אחיד במידותיו ובנוסף לכל אינו שטוח. וכן, הם מספרים שלאחר שהוכיחו התכנות הם מתכוונים להתחיל בייצור מסחרי וכי מכוני קעקוע כבר עומדים בתור עם הזמנות למכונות.

מגזין הדפסת התלת מימד הישראלי123

Share

אודות The3D Zone

Check Also

HP שחררה את פתרון ה- Metal Jet S100 לייצור חלקי מתכת בהדפסת תלת מימד

טכנולוגיית Metal Jet  המסחרית מספקת חלקים מוגמרים מודפסים באיכות גבוהה ובהיקף גדול לשווקי התעשייה, הצריכה, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share