חדשות חמות
בית / חומרה / טושיבה מכריזה על ה- Portégé X20W-D – הלפטופ העסקי בתצורת 2 ב-1 – הדק והקל בעולם, העושה שימוש במלוא כוחם של מעבדי הדור ה-7

טושיבה מכריזה על ה- Portégé X20W-D – הלפטופ העסקי בתצורת 2 ב-1 – הדק והקל בעולם, העושה שימוש במלוא כוחם של מעבדי הדור ה-7

Share
  • המערכת ההיברידית החדשה מפגינה גמישות באריזה רזה במיוחד, האידיאלית להתניידות מאובטחת ואמינות מוכחת

  • מעבדי הדור השביעי של אינטל (U-Series) כוללים את טכנולוגיית ה- Intel vPro

  • ההשקה מחזקת את מחוייבותה של טושיבה לשוק המחשוב הנייד העסקי באירופה ובישראל

טושיבה (Toshiba Europe GmbH) המיוצגת בישראל בלעדית על ידי חברת מפעיל, הכריזה היום על Portégé X20W-D, המחשב העסקי ההיברידי 2-in-1 הדק והקל בעולם, המגיע מתוגבר בכוחו של מעבדי הדור השביעי  של אינטל

(7th gen Intel® Core™ U-Serie). המחשב החדש שיימכר בצבע כחול אוניקס ושילובי זהב,  מאפשר למשתמש לסובב את המסך 360 מעלות על צירו ולהפוך אותו מלפטופ רב עוצמה לטאבלט רב שימושי.

ה- Portégé X20W-Dמגיע מצוייד במגוון רחב של יכולות קישוריות ואבטחה, סוללה רבת עוצמה שתחזיק עד 16 שעות עבודה ויתרונות של טעינה מהירה – המספקת עוד 4 שעות אקסטרה של שימוש בטעינה של חצי שעה בלבד.

 

״את ה- Portégé X20W-D פיתחה טושיבה כחלק מהרצון שלה ליצור את חויית השימוש בלפטופ

הטובה ביותר שניתן, עבור אנשי מקצוע, ממועסקים בחברות קטנות, דרך בינוניות ועד הסביבות הארגוניות הגדולות – בלא קשר למקום בו הם נמצאים״, אמר מאקי יאמאשיטה, סגן נשיא בכיר חטיבת PC & Solutions בטושיבה אירופה. ״אנו מאמינים שהתוספת החדשה למשפחת ה- Portégé מספקת את השילוב המושלם בין ניידות לאמינות, ותוך כדי מציעה למשתמשים רמה גבוהה של אבטחה ושלוות נפש״.

 

רב עוצמה ועיצוב אלגנטי

לדברי רז דרבי, מנכ״ל מפעיל, קשה למצוא כיום בשוק הישראלי תחרות רצינית למחשב החדש. ״סקירה מהירה של מפרט המחשב מגלה שטושיבה הצליחה לייצר במארז אחד, המרשים ביותר מבחינה עיצובית, (המשדר מסר ברור של ׳אני מותג פרימיום׳) אוסף גדול של יכולות ותכונות שניתן למצוא בתפזורת פה ושם אבל לא במחשב עסקי אחד הבנוי להתניידות מאובטחת…״

 

עוביו של ה- Portégé X20W-D 15.4 מ״מ ומשקלו 1.1 ק״ג. הוא מציע במארז מעוצב אחד את הגמישות של לפטופ, טאבלט ונוטפד, מפגין מבנה מגנזיום ומסך Corning Gorilla ומונע על ידי עוצמת מעבד הדור השביעי של אינטל. בכל המערכת תומכת טכנולוגיית קירור חדשה – Hybrid Air – להבטחת חוויית שימוש אמינה חלקה – גם תחת תנאי עבודה קיצוניים.

 

ניידות ואבטחה מתוגברים

ה- Portégé X20W-D מצוייד בכל הכלים להגנה ואבטחה עבור אנשי המקצוע באשר הם, המיועדים להגן על המידע העסקי – החל משימוש ב- SecurePad המצויד בזיהוי טביעת אצבע, מצלמת IR לזיהוי פנים, ועד התמיכה בשירותי Windows Hello ו- Intel Authenticate. זאת ועוד: במערכת כלולה Trusted Platform Module 2.0 להצפנה מתוגברת וכניסה מאובטחת למחשב. כל אלה נתמכים בעובדה שה- BIOS המובנה של המחשב של טושיבה עצמה, מספק  שכבת הגנה נוספת. העובדה שכל החומרה – כולל ה- BIOSנוצרו על ידי טושיבה, מסלקת מהדרך את הסיכון שיכולה להביא עימה חברה מצד שלישי שתשאיר את המחשב חשוף להתקפות.

 

שימושיות וסאונד

ה- Portégé X20W-Dמציע למשתמשים עט AES ואת טכנולוגיית WACOM ההופכת את המסך ללוח ציור ואיור, מקלדת מוארת ודיוק רב לתגבור חוויית הטאצ׳סקרין. תכונות מובנות נוספות: ממשק הניהול של מיקרוסופט, טכנולוגיית Active Management של אינטל וכלי System Center Configuration Manager המאפשר פתרון כל בעיה באמצעות קישור מאובטח.

המחשב מספק גם חוויית סאונד פרימיום בשל השימוש ברמקולים הסטריאופוניים של harman/kardon ותוכנת סאונד של DTS לטובת צליל היקפי מרשים וטבעי.

לחווייה המושלמת ניתן לעשות שימוש במחשב החדש בעמדת הטעינה Thunderbolt 3 הכוללת שלל יציאות מסוגים שונים, ביניהם USB type C. לעובדים בדרכים, עמדת USB-C Travel Dock עושה את העבודה.

 

Share

אודות The3D Zone

Check Also

סטרטסיס מחזקת את מעמדה בתעשיית הרכב העולמית: תשתף פעולה עם NASCAR ועם יצרנית הרכב טויוטה לייצור בהדפסת תלת מימד של חלקים למכוניות מירוץ

סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), המובילה בפתרונות הדפסה תלת מימדית מבוססת פולימרים, מחזקת את עמדתה כשותפה להליכי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share