חדשות חמות
בית / חומרה / מאסיבית, שנחשפה לראשונה ב-THE3DZONE, בוחנת גיוס של 40 מיליון שקל בבורסה בתל אביב

מאסיבית, שנחשפה לראשונה ב-THE3DZONE, בוחנת גיוס של 40 מיליון שקל בבורסה בתל אביב

Share

חברת מאסיבית (Massivit) אותה חשפנו לראשונה לעולם הרחב בידיעה באתר ה-THE3DZONE בוחנת כיום הנפקה בבורסה בתל אביב, כך על פי ה-TheMarker. לפי הערכות, החברה תנסה לגייס כ-10 מיליון דולר לפי שווי חברה של 30-25 מיליון דולר.

לדברי הכתב, עמרי זרחוביץ', הבורסה משקיעה מאמצים רבים כדי להביא לבורסה חברות בסדר גודל של עד 200 מיליון שקל, שנמצאות בגודל ביניים שלא מאפשר להן להירשם למסחר בנאסד"ק.

הדפסת תלת מימד the3dzone.co.il

על פי ה-TheMarker, מאסיבית חתמה על הסכמים ראשונים למכירת מערכת מסחרית, אך נמצאת לפני שלב הבטא ומתכוונת להיכנס לשלב המסחור בשנה הקרובה. החברה זקוקה להון כדי לעבור לייצור סדרתי של המדפסת, וכן לשיווק ומכירות של המדפסת. לפי הערכות, בשלב הראשוני הסכום שבו תימכר מערכת הוא כ-300 אלף דולר, ומכירות משמעותיות של המוצר הסופי יחלו בשנה הקרובה. ככל הנראה, מאסיבית צפויה להתקשר עם הלקוחות בהסכמים ארוכי טווח, הכוללים מכירת מערכת וכן אספקה שוטפת של חומר הג'ל הייחודי שפיתחה החברה. המודל, שמתבסס על הכנסות גבוהות מהג'ל, מבטיח תלות של לקוחות החברה בחומר ההדפסה ושימוש במדפסת לטווח ארוך.

MASSIVIT-DONITZA-PR__4465 (2) (1)

זרחוביץ' מספר כי החברה הוקמה ב-2013 על ידי גרשון מילר, אבנר ישראלי שמשמש כמנכ"ל, ומשה אוזן סמנכ"ל התפעול. מילר היה ממייסדי אובג'ט, שייצרה מדפסות תלת־ממד ושימש בחברה כאחראי טכנולוגיות עד שנמכרה לסטרטסיס ב-2012. אוזן היה מנהל פרויקט HP Scitex וישראלי היה בכיר באובג'ט ובסטרטסיס. מאז הקמתה מימנה מאסיבית את פעילותה באמצעות גיוסי הון מהמייסדים וממשקיעים פרטיים, וכן קיבלה מענקים מהמדען הראשי. לפי הערכות, החברה גייסה עד כה כ-8 מיליון דולר. להערכת הכתב, אחד האתגרים שיעמדו בפני מאסיבית הוא הוכחת תועלת כלכלית שתיווצר ממעבר למדפסות האלה, מלבד הגמישות שהיא מאפשרת בכך שהיא חוסכת זמני ייצור.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

סטרטסיס מחזקת את מעמדה בתעשיית הרכב העולמית: תשתף פעולה עם NASCAR ועם יצרנית הרכב טויוטה לייצור בהדפסת תלת מימד של חלקים למכוניות מירוץ

סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), המובילה בפתרונות הדפסה תלת מימדית מבוססת פולימרים, מחזקת את עמדתה כשותפה להליכי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share