חדשות חמות
בית / חומרה / הדפסת תלת מימד היא משחק ילדים!

הדפסת תלת מימד היא משחק ילדים!

Share

מי אמר שהדפסת תלת מימד היא רק עבור מהנדסים, יזמים, אדריכלים או תעשיינים? או בכלל, מי אמר שזוהי פעולה המיועדת למבוגרים בלבד? בטוח שלא הצוות שמאחורי מדפסת ה- Toybox שמככבת ממש בימים אלה באתר מימון ההמונים  Indiegogo כשהיא מעודדת יצירתיות אצל ילדים.מגזין הדפסת התלת מימד הישראלי

המדפסת החדשה שמתוארת כמדפסת התלת מימד היחידה בעולם שילדים יכולים להוציא מהקופסא ולהתחיל להדפיס באמצעותה – ובאינטואיטיביות רבה – מנסה לגייס את הכסף הדרוש לייצור המוני והמוטו די פשוט: מדפסת שלא דורשת כל ידע וקדם, כזו שבלחיצת כפתור אחת תאפשר לכם ולילדיכם להדפיס מגוון רחב של יצירות בתלת מימד. בין אם מדובר בגיבור מיני, או בקוביות בנייה, או תכשיט לשיער.

מגזין הדפסת התלת מימד הישראלי

היוצרים מבטיחים רזולוציה גבוהה ודיוק בפרטים ואפילו מהירות. אנשי Toybox אף טוענים של אובייקט להדפסה, שנמצא בספריית ההורדות שלהם הותאם – ונוסה – מראש ואף בוצעה אופטימיזציה להבטחה שכל יצירהתודפס – ומהר – באיכות של 200 מיקרון.

מגזין הדפסת התלת מימד הישראלי

מה שכנראה ישכנע את ההורים וילדיהם הוא העובדה שהחברה מבטיחה לכלול בפלטפורמה החדשה שלל אפליקציות ססגוניות שתאפשר לילדים לתכנן ולעצב צעצועים משלהם ולהפיח בהם רוח חיים באמצעות מדפסת ה-Toybox. ניתן יהיה, כמובן, לחלוק עם כל העולם והחברים ביצירות שלכם או לשמור אותן בפלטפורמת הענן של החברה לשימושים עתידיים.

פרט מעניין: אנשי Toybox טוענים בעקשנות רבה שהמדפסת שלהם נטולת תחזוקה וכי אפילו לא צריך לנקות אחרי ההדפסה… כל מה שצריך הוא רק לרכוש מאתר החברה את חומר ההדפסה, שהוא כמובן לא רעיל, מתכלה והכי חשוב – קל לרכישה. באשר לפחדים ולדיעות הקדומות שיש לגבי שימוש במדפסות תלת מימד והסכנה שבהכנסת היד לתוכה, ב-Toybox מצאו פתרון בדמות משטח גמיש הניתן לכיפוף שמאפשר החלקה בטוחה החוצה של החלק שהודפס.

על פי המידע שהגיע אלינו במערכת THE3DZONE, העלות הצפויה למדפסת עומדת על פחות מ-200 דולר ותחילת ההפצה צפויה לקראת תחילת 2018. בהצלחה!

Share

אודות The3D Zone

Check Also

סטרטסיס מחזקת את מעמדה בתעשיית הרכב העולמית: תשתף פעולה עם NASCAR ועם יצרנית הרכב טויוטה לייצור בהדפסת תלת מימד של חלקים למכוניות מירוץ

סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), המובילה בפתרונות הדפסה תלת מימדית מבוססת פולימרים, מחזקת את עמדתה כשותפה להליכי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share