חדשות חמות
בית / סגנון חיים / אזכור אותך תמיד (בתלת מימד)

אזכור אותך תמיד (בתלת מימד)

Share

טרנד בבריטניה: הנצחת בעלי חיים אשר סיימו את חייהם באמצעות פסלי תלת מימד בדמותם. הנצחה, 3.0

ליאת קציר

בשנת 1983 זעזע סטיבן קינג, סופר האימה המצליח את העולם עם הספר "בית קברות לחיות שעשועים" שעסק בהתמודדות שנויה במחלוקת של גיבור הספר, לואיס עם מותה של חיית המחמד האהובה. לואיס מחליט לקבור את חתולתו, זכרונה לברכה, בבית קברות מפוקפק אשר התפרסם בזכות אגדה המספרת כי כל יצור שנקבר במקום חוזר לחיים, ונאלץ להתמודד עם ההשלכות (ספוילר: זה נגמר במסע נקמה רצחני).

תלת מימד

אובדן של חיית מחמד מהווה אירוע מצער עבור אנשים מסביב לעולם, אשר (כמעט) כמו לואיס, מחפשים דרך יצירתית להנציח את זכרונם של יקיריהם הפרוותיים. 'ארטי לובסטר' היא חברה בריטית שמטרתה לתת מענה לתחושת האובדן הקשה: היא מתמחה בייצור דגמים תלת מימדיים בדמותן של חיות מחמד שהלכו לעולמן.

תלת מימד"עם העלייה במספר המשפחות אשר מגדלות את חיית המחמד כחלק בלתי נפרד ממשפחתן, הביקוש למוצרים כדוגמת מצבות זיכרון לחיות מחמד, מעולם לא היה גדול יותר", אומר לארס אנדרסן, מנכ"ל 'ארטי לובסטר'. בחודש יולי השנה התקיים לראשונה בבריטניה יום הזיכרון לבעלי חיים בהובלת  מגזין "Pets", כתב עת פופולרי שעוסק בגידול בעלי חיים. במהלך היום, העלו לרשתות החברתיות משתמשים אשר שכלו את חיות המחמד שלהם לאחרונה שירים וסיפורים קצרים אודות יקיריהם תחת ההאשטאג PetRemembranceDay#. אנדרסן מציין כי מאז קיום היום המיוחד, גדל הביקוש למוצריה של החברה.

תלת מימדכל דגם מתבסס על לפחות 10 תמונות של בעל החיים אשר מועברות לחברה, ומעוצב על ידי מספר מעצבים שמבטיחים ליצור את הדגם הקרוב ביותר למציאות. מחירו של המוצר נע בין 80 ל140 פאונד ומיוצר בגדלים של עד 15 ס"מ, וכמו כן, החברה מציעה שירות משלוחים לכל רחבי הגלובוס.  ומה סטיבן קינג היה אומר על זה?  תהיו בטוחים שהוא היה מוצא לדגמים שימושים מבעיתים במיוחד…

Share

אודות The3D Zone

Check Also

סטרטסיס מכריזה על ה- J850 TechStyle – מדפסת תלת מימד ייעודית לעולם האופנה

מדפסת ה– J850 TechStyle מאפשרת למעצבי האופנה, כמו גם למותגי העל בתחום, להדפיס בתלת מימד …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share