חדשות חמות
בית / סגנון חיים / בנות, אני מתנצל. העסק הזה, שהודפס בתלת מימד, הוא רק לגברים

בנות, אני מתנצל. העסק הזה, שהודפס בתלת מימד, הוא רק לגברים

Share

כן. מדי פעם מגיע גם פריט כזה, שמוכוון בלעדית לגברים. קורה. זהו ה- Knuckled Comb של  Fully Bearded, המסרק החדש המיועד לאוכלוסיית הגברים המזוקנים שהודפס בתלת מימד – כולו.

הוא בקע מבית היוצר של כמה אנשים ומעצבים מוכשרים השייכים לקבוצת Hatch Innovations מקנזס, ארה״ב, שהחליטו לנצל את נפלאות ההדפסה בתלת מימד למען המין השעיר יותר. כמו שרואים בתמונת המוצר הסופי, הוא די פשוט ולא מפגין טכנולוגיה חדשנית מדי: מסרק רב עוצמה וארבעה חורים לאצבעות המסוקסות. וזהו. פשטות אמיתית. הודפס בתלת מימד, כבר אמרנו?the3dzone-מגזין הדפסת התלת מימד12

החבר׳ה, כך הם מספרים הגיעו ליוזמה בעקבות הטרנד שמסרב לדעוך: זקנים בכל מקום. ולא משנה אם אתם בעד או נגד, אתם בטוח מסכימים עם נתון אחד: זקנים צריך לטפח. אפשר לספר, אפשר לבשם, אבל חובה לסרק. את המודלים בדרך למוצר הסופי הריצו על מדפסת ה-  Duplicator i3 של חברת Wanhao ואת התבנית הפיקו באמצעות ה-PolyJet של Stratasys.

the3dzone-מגזין הדפסת התלת מימד12

 ״הדפסת תלת מימד היתה בלתי נפרדת מכל התהליך וללא ספק הליך הייצור המרכזי של המוצר שלנו״, הם אומרים ומדגישים שאפילו חלק הנחושת של הלוגו שמוטבע בפיסת העור המשולבת במסרק הודפסה בתלת מימד.

the3dzone-מגזין הדפסת התלת מימד12

כדי למקסם תוצאות, הקבוצה החליטה לפנות לקיקסטארטר שיעלה בעוד כעשרה ימים לאוויר, שם ניתן יהיה ללרכוש מסרק בעלות של 12 דולראו לקבל את הקובץ הדיגיטלי ולהדפיס אחד לבד בבית.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

סטרטסיס מכריזה על ה- J850 TechStyle – מדפסת תלת מימד ייעודית לעולם האופנה

מדפסת ה– J850 TechStyle מאפשרת למעצבי האופנה, כמו גם למותגי העל בתחום, להדפיס בתלת מימד …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share