חדשות חמות
בית / סגנון חיים / כריש מודפס בתלת מימד ילווה קמפיין עולמי להעלאת המודעות להכחדת כרישים

כריש מודפס בתלת מימד ילווה קמפיין עולמי להעלאת המודעות להכחדת כרישים

Share

הכריש, אשר יודפס על ידי חברת מסיבית הישראלית, ילווה צלילות מחאה המוניות אשר עתידות להיערך מסביב לעולם. הראשונה שבהן תתקיים במהלך חודש בנובמבר באילת

מחקרים אחרונים אשר מתפרסמים מסביב לעולם מצביעים על נקודת סף בנושא הכחדת הכרישים. במטרה להעלות את המודעות לסוגיה, יזם דוד ("פילו") פילוסוף, מפיק אירועי צלילה המוניים ומחלוצי הצילום התת-ימי בעולם, קמפיין עולמי, שראשיתו באירוע אשר עתיד להתקיים בים האדום ב20 לנובמבר.

מודפס בתלת מימד

לרגל הקמפיין, עוצב לוגו מיוחד על ידי המאייר הישראלי שלמה כהן, והדמות שבלוגו תודפס בהדפסת תלת מימד בקנה מידה ענק על ידי חברת הסטארט-אפ הישראלית מסיבית, שפיתחה את מדפסת התלת מימד הגדולה בעולם. הקמפיין, אשר נוצר בשיתוף משרד התרבות והספורט, משרד התיירות, עיריית אילת ועמותות להצלת הכרישים מרחבי העולם, עתיד לכלול צלילות מחאה המוניות אשר יתקיימו מסביב לעולם. על פי התוכנית, הכריש המודפס ילווה – בצלילה מתחת למים – את כל ההפגנות המתוכננות.

מודפס בתלת מימד״משחר ההיסטוריה עוררו כרישים שילוב של פחד ויראת כבוד״ אומר פילוסוף. ״הדגים הטורפים הציתו את דמיונם של סופרים ובמאים, שתיארו באינספור יצירות את המאבק בינם לבין בני האדם. עם זאת, מעטים תיארו לעצמם שבתוך זמן קצר חיותמרשימות אלה ייעלמו לחלוטין מהעולם. ציד הכרישים שמתבצע כיום בעולם כול הוא אכזרי ביותר ויש לו השלכות חמורות על הסביבה הימית בכללותה. בעוד שחלק מהכרישים נתפסים בשלמותם, בסביבות 30 מיליון כרישים נלכדים מדי שנה רק לצורך מכירת הסנפירים שלהם למסעדות במזרח אסיה. במקרים רבים כורתים את הסנפירים והכריש עצמו מושלך, בעודו בחיים, בחזרה לים. לעתים חולפים כמה שבועות בטרם הוא מת. חוטי הדיג הארוכים והרשתות בהם משתמשים כדי ללכוד את הכרישים פוגעים גם בלווייתנים, דולפינים, צבים ואלבטרוסים״.

מודפס בתלת מימד

דוד ("פילו") פילוסוף, מפיק הצלילות ההמוניות, יזם בעבר צלילות המוניות נוספות, ביניהן צלילת ההצדעה לחיל הים הישראלי אשר התקיימה באילת בשנה שעברה ושודרה בשידור חי בyoutube.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

סטרטסיס מכריזה על ה- J850 TechStyle – מדפסת תלת מימד ייעודית לעולם האופנה

מדפסת ה– J850 TechStyle מאפשרת למעצבי האופנה, כמו גם למותגי העל בתחום, להדפיס בתלת מימד …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share