חדשות חמות
בית / עיצוב / הדפסת תלת מימד של אובייקטים גמישים? אם זה תלוי בדיסני – למה לא?

הדפסת תלת מימד של אובייקטים גמישים? אם זה תלוי בדיסני – למה לא?

Share

האנשים בדיסני לא מסתפקים בייצור שוברי קופות קיציים. מדעני החברה מדווחים כעת על פיתוח חדש המאפשר ליצור גופים גמישים ביותר, כשחומרי הגלם להדפסה עם חומרי ההדפסה הפלסטיים.

והסוד? הוא מתגלה במסמך שכותרתו "Microstructures to Control Elasticity in 3D Printing" שמסגיר מה קורה מאחורי הקלעים: מפתחים חלקים קטנים קטנים במבנים מורכבים, שבחיבור של כולם למקשה אחת מוסיפה מימד של תנועה וגמישות לאובייקטים הגדולים שנבנים מהם, כשבסופו של המסלול הם מגיעים למדפסת תלת מימד.

THE3DZONE-SOFT1

ציטוט: "אנו מציעים שיטה לייצור אובייקטים משני צורה בעלי אלסטיות וגמישות – תוך שימוש בהדפסת תלת מימד. תוך שימוש בחומרי ההדפסה המסורתיים, הפלסטיים, שעל פניו הם חומרים קשיחים, השיטה שלנו מדברת על חיבור של 'מיקרו-מבנים' קטנים ליצירה אחת. האובייקט הגדול מפגין גמישות למרות שהוא בנוי מחלקיקים קשיחים ביותר"…

מסובך? בהחלט.

"כדי ליצור אובייקט עם יכולות אלסטיות, יצרנו כמה קבוצות משפחה של מיקרו-מבנים, ותוך שימוש באלגוריתמים מיוחדים שפיתחנו אנו יכולים כעת לתכנן יצירות שלמות וגדולות המסוגלות לשנות צורה לאחר שהודפסו במדפסות לת מימד רגילות לחלוטין". המורכבות תמונה במתמטיקה, אומרים החוקרים. "מדובר בחידוש מרגש מבחינתנו והתוצאות שלו יכולות להיות יכולות משופרות וחדשות עבור הדפסות התלת מימד הלא יקרות. כל מה שצריך הוא לדמיין איך בלחיצת כפתור, חלקים מסויימים באוביקטים מודפסים, יקבלו חיים משלהם".

http://https://youtu.be/T_ibOR2owQc

Share

אודות The3D Zone

Check Also

עיצוב שנות ה-60 פוגש את הטכנולוגיה של המאה ה-21: מכונית הספורט המיתולוגית לוטוס Type 62-2 צויידה ב- 500 חלקים שהותאמו אישית והודפסו במדפסות התלת מימד של סטרטסיס

סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), המובילה בפתרונות הדפסה תלת-ממדית פולימריים, משתפת פעולה עם מותג הרכב היוקרתי העולמי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share