חדשות חמות
בית / קהילה / 1995. מכירות ראשונות של מערכות הדפסה תעשייתיות בתלת מימד. המוכרת: סו-פאד

1995. מכירות ראשונות של מערכות הדפסה תעשייתיות בתלת מימד. המוכרת: סו-פאד

Share

רבים לא יודעים או מודעים לכך שיש חברה ישראלית אחת שצפתה את הנולד, ככל שמדובר בחדירה של מדפסות התלת מימד לתחום התעשייתי הכבד. ואנו מדברים על חברת סו-פאד, שכבר בשנת 1995, מכרה את המערכות הראשונות שלה.

חברת "סו-פאד" נוסדה בשנת 1987 כספקית של ציוד ומכונות לתעשיית הפלסטיקה והתמחתה במיוחד בתחום ההזרקה. מדובר בחברה משפחתית, שמנוהלת על-ידי פיני שדה ודודי כהן, שניהם בעלי רקע וניסיון בתחום טכנולוגיות הייצור של מוצרי פלסטיקה. לאורך כל שנותיה הצליחה החברה לרכז בידיה נציגויות של חברות מובילות בעולם בתחומי המכונות והציוד ההיקפי, תוך שהיא מפתחת תחומים מקצועיים ייחודיים, כמו ההלחמה האולטראסונית וההלחמה בלייזר של מוצרים פלסטיים וכן ההדפסה התלת מימדית. בשנת 2005 הצטרף לחברה זיו שדה, שנטל על עצמו את הניהול הטכני והשיווקי של הציוד ההיקפי.

ייחודה של החברה טמון ביכולתה לשמש לכל לקוח כמובילת פרויקטים בשיטת ה-TURN-KEY. החברה נותנת שירות של TURN-KEY-PROJECT בכל התחומים: בין אם מדובר בתא ייצור שלם של מוצר אחד מחומר הגלם ועד האריזה, בין אם מדובר בהספקת ציוד ומכונות לקו ייצור רב-משימתי ובין אם מדובר בהקמת מפעל שלם – הכול ייעשה בייזום, תמיכה וליווי של "סו-פאד" – משלב הצגת הדרישות הראשוניות ועד הטמעת הקו/מפעל והרצתו.

גיל לביא, מחברת 3D ALLIENCES, יצא לפגישה עם זיו שדה וחזר לספר.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

HP ו-Rebook חשפו נעלי יוקרה חדשניות וברות קיימא בהדפסת תלת מימד

שני מותגי העל, Reebok ו-HP, חשפו קונספט חדש של נעלי ספורט, בשיתוף פעולה עם מותג …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share