חדשות חמות
בית / קהילה / חברת הייעוץ 3D Alliances ממשיכה בתאוצה עסקית ברחבי העולם

חברת הייעוץ 3D Alliances ממשיכה בתאוצה עסקית ברחבי העולם

Share

החברה שאותה הקים גיל לביא, מוותיקי תעשיית התלת מימד, ממשיכה לגדול ולחתום על הסכמי שיתוף פעולה עם חברות סטארט אפ ייחודיות. המטרה: קידום גלובלי של פעילותן העסקית

למי שזוכר, היה זה מגזין The3DZone, שדיווח לראשונה, לפני כשנה, על מיזם חדש וייחודי, של גיל לביא, אחד האנשים היותר מוכרים בתעשיית התלת מימד העולמית: הקמת 3D Alliances – חברת ייעוץ ראשונה מסוגה בעולם שמתמחה באיתור סטארטאפים בעלי טכנולוגיה ייחודית להדפסה תלת מימדית, במטרה לתמוך במאמציהן בפריסת מערכי ההפצה שלהן בעולם. סיכום פעילות החברה עד כה – שנה אחת אחרי – כולל שיתופי פעולה עם שש חברות מעניינות שביצעו פריצות דרך טכנולוגיות ונמצאות בתהליך השקת מוצריהן לשוק.  לדברי לביא, מייסד ומנכ"ל החברה, הפתרון והמודל העסקי אותו מציעה החברה לחברות בתחום נוחל הצלחה רבה, אף מעבר לתרחיש האופטימי ביותר שנצפה בעת השקתה.

THE3DZONE.CO.IL מגזין ההדפסה בתלת מימד
לביא. מאיץ ישראלי (צילום: סטודיו תומס, ת״א)

"הפתרון שלנו מאפשר לחברות סטארט אפ להתמקד במה שהן יודעות לעשות הכי טוב – לפתח טכנולוגיה. מהרגע שבו הן מחליטות לצאת לשוק עם מוצר חדש, אנחנו לוקחים על עצמנו את השלב של איתור וגיוס מפיצים מתאימים. השירות שאנחנו מספקים מבוסס ראשית על היכולת שלנו למנף מאגר גדול מאוד של יותר מ-1,200 מפיצי תלת ממד מ-72 מדינות שמוכרים פתרונות מסוגים שונים החל מתוכנות תלת ממד, מדפסות שולחניות, מדפסות מקצועיות ולאחרונה גם מערכות אוטומטיות לגימור חלקים סופיים" מסביר לביא. "בניית המאגר, שהוא הגדול ביותר מסוגו בעולם, דרש השקעה רבה אבל היווה את הבסיס הראשוני לתחילת פעילות החברה. לאחר מכן איתרנו חברות שפיתחו טכנולוגיות ייחודיות המוגנות בפטנטים, בעלות הפוטנציאל העסקי הטוב ביותר להצליח לכבוש את השוק, שמאחוריהן עומדים גם משקיעים גדולים והנהלה חזקה, ובנינו תוכנית עסקית משותפת שתאיץ את פעילותן העסקית".

"כיום אנחנו עובדים עם שש חברות תלת מימד שהן מבחינתנו הטופ של התעשייה: הראשונה, XJET מישראל, שפיתחה טכנולוגיה להדפסת מתכת וקרמיקה באיכויות גבוהות מאוד.

THE3DZONE.CO.IL מגזין ההדפסה בתלת מימד
המכונה של חברת XJet

השנייה, ESSENTIUM מטקסס, ארה"ב שמפתחת ומייצרת מדפסות FDM מהירות מאוד של עד פי 10 יותר מהמדפסות הקיימות בשוק.

השלישית היא חברת תוכנה מקליפורניה, ארה"ב בשם ParaMatters שפיתחה כלי ייחודי בתחום שלTopology Optimization, חברה שבה שותף אבי רייכנטל, המנכ"ל לשעבר של חברה 3D Systems וכיום מייסד ומנכ"ל חברת XponentialWorks מקליפורניה שהשקיעה במספר חברות סטארטאפ בתחום.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא עם-אבי-רייכנטל-בחממת-הסטאראפים-שלו-בארהב-1024x596.jpg
לביא ורייכנטל (שלישי מימין). השקעות בתחום

הרביעית היא חברת Ackuretta מטיוואן עם מדפסות לתחום הדנטלי והתכשיטים, החמישית היא חברה בתחום של גימור חלקים מודפסים והשישית.

החוזה האחרון עליו חתמה החברה השבוע, היא  חברה קנדית צעירה בשם Mosaic Manufacturing שמוכרת ערכות המותאמות למדפסות FDM שולחניות המאפשרות להדפיס בצבע ובמגוון חומרים שונים בו זמנית.

"בסיכומו של דבר, אנחנו עובדים היום עם חברות מצוינות אשר מספקות פתרונות ייחודיים החל מתוכנה, הדפסה וגימור סופי של חלקים" מסכם לביא. "העתיד של התעשייה היום מכוון להטמעה של פתרונות תלת ממד מתקדמים בתהליכי ייצור, וכדי להגיע ללקוחות הנכונים חברות אלו יזדקקו למפיצים חזקים בכל מדינה שידעו למכור ולתמוך במוצריהן".

Share

אודות The3D Zone

Check Also

HP ו-Rebook חשפו נעלי יוקרה חדשניות וברות קיימא בהדפסת תלת מימד

שני מותגי העל, Reebok ו-HP, חשפו קונספט חדש של נעלי ספורט, בשיתוף פעולה עם מותג …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share