חדשות חמות
בית / תעשייה / מאסיבית טכנולוגיות הדפסה בתלת מימד מגייסת השקעת הון מסטרטסיס

מאסיבית טכנולוגיות הדפסה בתלת מימד מגייסת השקעת הון מסטרטסיס

Share

סטרטסיס, מובילה סיבוב גיוס הון במאסיבית – יאפשר להאיץ את פעילות החברה בתחומי הפיתוח והמכירה של פתרונות הדפסה בתלת מימד בפורמט גדול

מאסיבית הדפסה בתלת ממד בע"מ הודיעה על גיוס הון מסטרטסיס (נאסד"ק: SSYS), החברה המובילה בעולם בתחום ההדפסה בתלת מימד. הכספים ישמשו את החברה להשקעות בהמשך פיתוח פתרונות ההדפסה שלה  פתרונות להדפסה בתלת מימד בפורמט גדול ובמהירות גבוהה, וכן לפיתוח תשתיות שיווק והפצה של מערכות החברה. פרטי ההשקעה לא נמסרו לפרסום.

Massivit 1800 with operator and model print

מאסיבית פיתחה מערכות להדפסה תלת מימדית של גופים גדולים מאוד במהירות גבוהה מאוד ביחס לפתרונות הקיימים בשוק. השוק העיקרי אליו פונה החברה כיום הוא שוק הפרסום והשיווק החזותי, שוק שבו מערכות החברה משמשות להפקת אלמנטים לפרסום בנקודות המכירה ולקידום מכירות, פרסום ומיתוג, תצוגות ואביזרים לתערוכות, גופים לעיצוב פארקי שעשועים ועודהחזון של מאסיבית הוא להוביל את תחום ההדפסה בתלת מימד בפורמט גדול בעזרת הטכנולוגיה הייחודית שהחברה פיתחהטכנולוגית ה– Gel Dispensing Printing GDP.3D printed bull

כיום, החברה מוכרת מערכת להדפסה תלת מימדית הכוללת את המדפסת Massivit 1800 וחומר ההדפסה הייחודי: Dimengel. המערכת פותחה בהתאמה לצרכים של שוק הפרסום והשיווק החזותיבנוסף, טכנולוגיית GDP הייחודית מהווה תשתית, אשר תאפשר למאסיבית להתפתח ולפתח פתרונות חדשניים לשווקים נוספים בהם קיים ביקוש ער להדפסה תלת מימדית מהירה של גופים גדולים.

Studio Session-407
ישראלי. חיזוק לטכנולוגיה

"ההשקעה של סטרטסיס, שנעשתה בסיומו של תהליך בדיקת נאותות מקיף, מהווה עבורנו חיזוק ואישור לייחודיות של הטכנולוגיה שפיתחנו ולערך הגבוה של המערכת עבור לקוחותינו" מסביר אבנר ישראלי, מנכ"ל מאסיבית. "שיתוף הפעולה עם סטרטסיס יסייע רבות למאסיבית בהשגת יעדיה העסקיים, ובכלל זה החדרת מוצריה לשוק הפרסום והשיווק החזותי והתרחבות לשווקים חדשים שבהם סטרטסיס פועלת וגם כאלה שבהם גם סטרטסיס עדיין לא פועלת."

"סטרטסיס מטפחת כל העת חדשנות בתחום ההדפסה בתלת מימד. פעולותיה כוללות בין היתר השקעה בחברות סטארט אפ בתחום, יצירת שיתופי פעולה עם חברות מובילות בתעשייה וכן שיתופי פעולה עם גופי מחקר. כל זאת, במטרה להביא לפיתוח יכולות וטכנולוגיות חדשניות בתחום, אשר יביאו לצמיחה משמעותית בשימוש בהדפסה תלת מימדית." אומר אלון אלי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בסטרטסיס.

"ההשקעה במאסיבית תאפשר לסטרטסיס חשיפה לשימושים ולשווקים שבהם אינה פעילה כיום כגון תקשורת שיווקית, שילוט, עיצוב סביבות נוף ואפילו שימושים מסוימים בשוק הבינוי. אנחנו רואים ערך רב ביישומים שטכנולוגיית הGDP של מאסיבית מאפשרת בשווקים אלו ואחרים, אשר יפותחו בהמשך." ההשקעה מיועדת לאפשר למאסיבית האצה של פעילות השיווק והמכירות, שיפור מערך התפעול ומערך הייצור של החברה וכמובן המשך השקעה בפיתוח הטכנולוגיה ומוצרי החברה.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

HP ו-Rebook חשפו נעלי יוקרה חדשניות וברות קיימא בהדפסת תלת מימד

שני מותגי העל, Reebok ו-HP, חשפו קונספט חדש של נעלי ספורט, בשיתוף פעולה עם מותג …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share