חדשות חמות
בית / אופנה / נעליים להליכת ירח

נעליים להליכת ירח

Share

עם יד על הלב: כמה פעמים בעבר כבר נתקלתם באייטמים בתקשורת (מודים, כולל אותנו) על בגדים/נעליים בהדפסת תלת מימד? הרבה, נכון.

מישהו/י מכם מכירים אנשים שנועלים נעליים שהודפסו בתלת מימד? אז, זהו שלא. והנה, חידוש: חברה אמריקנית צעירה, שיושבת לה באחד האזורים הטרנדיים של ברוקלין יצאה בבשורה גדולה: יש אפשרות מעשית להזמין מעליים שהודפסו בהדפסת תלת מימד. אכן חידוש מרענן. לחברה קוראים Zellerfeld וגם הנעל קיבלה שם מדליק לא פחות: Earth Shoe.

מאחורי המיזם עומדים, כך גילה העיתונאי החוקר דייויד שר, שני גרמנים צעירים, קורנליוס שמידט ופיטר גרף, מהנדסים בהכשרתם שהשקיעו שלוש שנים מחייהם כדי לפתח מדפסת שיודעת להדפיס נעליים. והחידוש: הנעל כולה מודפסת במהלך אחד. ב׳ריצה׳ אחת. בראיון שהענק הצוות לשר, הם אומרים שבמשך שנה תמימה הם נועלים כבר את הנעל שלהם והיא לא רק נוחה אלא גם עמידה.

לדבריהם, הנעל שנחשפה כעת (בתמונות המצורפות) היא רק דגם ראשון מתוך כמה דגמים שבתוכנית והיא נוצרה עם מחשבה על השקה ביובל ה-50 של נחיתת האדם הראשון על הירח. לדבריהם, הם מתכוונים ליצור סטנדרטים חדשים של חשיבה וייצור. בשלב ראשון, הם מתכוונים לקבל הזמנות  רק ל-50 זוגות נעליים (50 שנים לנחיתה..).

השניים מגלים כי הצליחו לגייס למיזם מהנדסים לשעבר מחברת אדידס וכי מהפך שני היה מעבר מגרמניה, שם שכנו במרתף, לשכונת ויליאמסבורג בניו יורק, שם גם גייסו כסף לפרוייקט ושם גם ממוקמות המדפסות היצרניות. הם גאים לספר כי ניתן למחזר 100 אחוז מהנעליים וכי הן ירוקות לחלוטין.  לדבריהם הם רק בראשיתה של המהפכה, במסגרתה כל מעצב נעליים יוכל לתכנן לעצמו מה הוא רוצה לייצר.  

מי שרוצה להזמין מישראל את הנעליים בהחלט יכול לעשות כן, אך חייב להזמין יחד איתן גם כרטיס טיסה לניו יורק, שכן התהליך כולל ביקור בסטודיו וחצי שעה של פגישה אישית עם צוות החברה שכוללת שלל סריקות בתלת מימד. ההדפסה מבוצעת במקום והלקוח מוזמן לאיסוף לאחר 48 שעות. ויש גם גימיק: ניתן להזמין את הסוליה בתצורה של הסוליה שנעל ניל ארמסטרונג במהלך ההליכה על הירח.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

HP ו-Rebook חשפו נעלי יוקרה חדשניות וברות קיימא בהדפסת תלת מימד

שני מותגי העל, Reebok ו-HP, חשפו קונספט חדש של נעלי ספורט, בשיתוף פעולה עם מותג …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share