חדשות חמות
בית / Business / סטארטאפ ההדפסה בתלת מימד Printsyst גייס השקעה מ-StartupYard

סטארטאפ ההדפסה בתלת מימד Printsyst גייס השקעה מ-StartupYard

Share

StartupYard, הנחשב למאיץ בולט במרכז ומזרח אירופה, השקיע לאחרונה בסטארטאפ הישראלי Printsyst במטרה לפשט את תהליכי ההדפסה בתלת מימד והנגשתם. החברה הישראלית נבחרה מתוך מעל 175 מועמדים מכל רחבי העולם. Printsyst תצטרף לתוכנית העשירית המתקיימת בפראג, צ'כיה. גובה ההשקעה לא נמסר

מנכ"ל StartupYard, סדריק מלוקס, ציין כי "בזכות Printsyst גיליתי שתהליך ההדפסה בתלת מימד רחוק מאוד מלהיות נוח לשימוש. אני נרגש מהפתרון שהמיזם הישראלי פיתח. אם רוצים שתעשיית ההדפסה בתלת מימד תאומץ על ידי ההמונים, הפתרון של Printsyst המבוסס בינה מלאכותית הוא הפתרון הנכון ולכן בחרנו להשקיע בהם."

THE3DZONE.CO.IL מגזין ההדפסה בתלת מימד
מימין: איתן יונה, Printsyst CMO
סדריק מלוקס, StartupYard CEO, איתמר יונה, Printsyst CEO

Printsyst, פיתחה פתרון תוכנה עבור חברות אשר רוצות להשתמש בטכנולוגיות ההדפסה בתלת מימד אך אין להן הכרות וניסיון בתחום. החברה פיתחה מערכת מבוססת בינה מלאכותית, המבצעת אוטומציה של כלל תהליכי ההדפסה בתלת מימד בכפתור אחד. שלא כמו הפתרונות הקיימים, הפתרון אינו דורש ידע או ניסיון מוקדם, ומאפשר למשתמשים להתרכז בתכנון החלקים עצמם ולא בתהליך הייצור.

ל-Printsyst יש גרסת בטא למשתמש יחיד בשימוש אצל אלפי משתמשים ברחבי העולם וגרסה ללשכות שירות ומוסדות אקדמאים, המותקנת באתרי לקוחות בארה”ב, יפן, אוסטרליה ובאירופה. בארץ היא נמצאת בשנקר, באוניברסיטה העברית ובמכללה למנהל. Printsyst הוקמה על ידי איתמר יונה ואיתן יונה.

לדבריו של מנכ"ל Printsyst, איתמר יונה, "צ'כיה בולטת ביכולות הייצור שלה וכבר הוכיחה את עצמה כבית חם לתעשיית ההדפסה בתלת מימד. זהו אזור גיאוגרפי ממנו נחדור אל השוק האירופאי. אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה עם צוות ה-StartupYard וזוהי נקודה ציון חשובה עבורנו. באמצעות התוכנית והקשרים של ה-StarupYard, נאיץ את תהליך העבודה של החברה באירופה.

StartupYard הוקם ב-2011 ומוכר כמאיץ הפרטי הוותיק באזור מרכז ומזרח אירופה. עד כה ב- StartupYard התקיימו עשר תוכניות במהלכן השקיעו במעל 72 מיזמים. מטרת המאיץ היא לעזור למיזמים לגדול ולגייס השקעות נוספות, לחבר את היזמים לשותפים ולמנטורים אסטרטגיים כדי להגיע לחשיפה בינלאומית. 28 בוגרי המאיץ גייסו מעל 17 מיליון יורו ו-6 חברות נמכרו. במאיץ השקיעו הקרנות Credo Ventures, Rockaway Capital וקבוצת אנג'לים פרטיים.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

HP ו-Rebook חשפו נעלי יוקרה חדשניות וברות קיימא בהדפסת תלת מימד

שני מותגי העל, Reebok ו-HP, חשפו קונספט חדש של נעלי ספורט, בשיתוף פעולה עם מותג …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share