חדשות חמות
בית / קהילה / תזוזות בתעשייה: גל רז מצטרף לחברת 3D Alliances

תזוזות בתעשייה: גל רז מצטרף לחברת 3D Alliances

Share

3D Alliances מלווה חברות ענק עולמיות בהטמעת טכנולוגיות תלת מימד בתהליכי ייצור. רז הוא מומחה בתחום של איפיון והגדרה של תהליכי ייצור דיגיטליים בתעשייה חכמה.

פתיחת שנה סוערת לחברת הייעוץ של גיל לביא שממשיכה להתרחב לכיוונים חדשים, והפעם היא מגייסת בכיר נוסף בתעשיית התלת מימד העולמית – הישראלי גל רז, במטרה לספק לחברות יצרניות את הידע והכלים הדרושים על מנת להטמיע טכנולוגיות תלת ממד בתהליכי ייצור של מוצרים סופיים. הליווי יכלול הכנת תוכנית רב שנתית שמטרתה תהיה להקים את התשתית המתאימה למעבר לייצור חכם וגמיש.

רז ולביא. צוות מנצח

"המעבר לייצור דיגיטלי צובר תאוצה וחברות רבות נדרשות למצוא את הדרך הנכונה לשלב טכנולוגיות תלת ממד בתהליכי העיצוב והייצור שלהן", מסביר לביא. "המפתח להטמעה נכונה היא לבחון את הצרכים של כל אירגון ובהתאם לכך לשלב את הכלים המתאימים עבורו. כלים אלו כוללים תוכנות סימולציה ואופטימיזציה, טכנולוגיות להדפסה תלת ממדית, ומערכות לגימור אוטומטי של החלקים הסופים. כדי לבצע הטמעה מוצלחת צריך ידע וניסיון שחוסכים זמן רב ומונעים טעויות יקרות לאורך הדרך.

"הגעתו של גל היישר מחברת הענק סימנס הייתה הטריגר המתאים לכניסת החברה לתחום זה. עם הצטרפותו לצוות החברה, מגיע הניסיון המצטבר המעשי שלנו בתעשייה ליותר מ-80 שנה, דבר שיוסיף ערך רב לחברות שאיתן נעבוד. אני שמח מאוד שגל איתנו, ללא ספק חיזוק משמעותי לצוות שלנו".

רז הוא מומחה בתחום של איפיון והגדרה של תהליכי ייצור דיגיטליים בתעשייה חכמה. הוא החל את דרכו בשנת 1996 בחברת סיסטמטיקס, מפיץ ישראלי של תוכנות ומדפסות תלת מימד, ומאז מילא שורה את תפקידים בחברות אומניטק, ארן ובאחרונה בחברת הענק סימנס.

"אני שמח מאוד להצטרף לגיל לצוות 3D Alliances בהם מצאתי שותפים לחזון המעבר לתעשייה חכמה. משברים עולמיים כמו וירוס קורונה המתפתח, מלחמות הסחר ומשבר האקלים מחזקים את הצורך הדחוף במעבר לייצור מבוזר ועל פי דרישה. הדפסה תלת ממדית היא ללא ספק כלי מפתח בכלכלת הייצור חדשה, והידע והניסיון שלנו יעזרו לארגונים להסיר חסמים טכנולוגים, כלכליים וחינוכיים במעבר מייצור מסורתי לייצור דיגיטלי תלת מימדי." מסכם רז.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

HP ו-Rebook חשפו נעלי יוקרה חדשניות וברות קיימא בהדפסת תלת מימד

שני מותגי העל, Reebok ו-HP, חשפו קונספט חדש של נעלי ספורט, בשיתוף פעולה עם מותג …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share