חדשות חמות
בית / אופנה / מדפסת 3D למתכת עבור תעשיית התכשיטים העולמית תוזיל ב-50% את הליכי ההפקה

מדפסת 3D למתכת עבור תעשיית התכשיטים העולמית תוזיל ב-50% את הליכי ההפקה

Share

טאיוואן הולכת וכובשת מקום של כבוד בזירה העולמית, ככל שמדובר בחדשנות בזירת הדפסות ה-3D, כשכעת היא יכולה להוסיף עוד הישג לרשימה: ה- Industrial Technology Research Institute – ITRI, ארגון ללא מטרות רווח, חשף מדפסת תלת מימד למתכת, המיועד בלעדית לתעשיית התכשיטים העולמית.

המדפסת, AM100/AM250, היא מדפסת המתכת ב-3D היחידה כיום שתוכננה ויוצרה בטאיוואן. באירוע ההשקה, שהיה עמוס בנערות נוצצות עמוסות בתכשיטים שהודפסו במדפסת החדשה, הגיעו כל המי ומי בזירה הטאיוואנית. את המכונה החדשה הציג הורנג ג'י-בין, מנהל המרכז להדפסות, שהצהיר כי המכונה יכולה לחסוך עד למעל 50% בזמני ההפקה בהשוואה להליכי ההפקה המסורתיים. הוא הדגיש כי המעצבים ברחבי העולם יכולים רק להרוויח בגדול במעבר לשימוש בטכנולוגיות התלת מימד בעיסוק היומיומי שלהם, וכי המעבר "שובר את המחסומים שמציע כיום הייצור המסורתי". ג'י-בין ציין כי במהלך הפיתוח לקחו חלק החברות Tongtai Machine & Tool Co, S-Tech, ו-Chia Yi Steel.

taiwanese-tech-institute-unveils-3d-metal-printer-1 taiwanese-tech-institute-unveils-3d-metal-printer-4 taiwanese-tech-institute-unveils-3d-metal-printer-2 taiwanese-tech-institute-unveils-3d-metal-printer-3

AM100/AM250 שיכולה להדפיס עד מידות של 100 מ"מ, מיועדת לתכשיטי פלדה, טיטניום ותערובות cobalt-chromium. ותגית המחיר למדפסת? 325,000 דולר.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

HP שחררה את פתרון ה- Metal Jet S100 לייצור חלקי מתכת בהדפסת תלת מימד

טכנולוגיית Metal Jet  המסחרית מספקת חלקים מוגמרים מודפסים באיכות גבוהה ובהיקף גדול לשווקי התעשייה, הצריכה, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share