חדשות חמות
בית / חומרה / משלחת של ענקית ההדפסה Sindoh הקוריאנית בביקור ראשון בישראל – במקביל למכירות מחפשים גם חדשנות בתחום ההדפסה בתלת מימד

משלחת של ענקית ההדפסה Sindoh הקוריאנית בביקור ראשון בישראל – במקביל למכירות מחפשים גם חדשנות בתחום ההדפסה בתלת מימד

Share

נציגים בכירים של חברת ההדמייה הדרום קוריאנית Sindoh הגיעו לביקור בישראל לבחינת אפשרויות שיתוף הפעולה עם התעשייה הישראלית – בעיקר בתחום ההדפסה בתלת מימד. the3dzone-מגזין הדפסת התלת מימדהביקור יצא לפועל בעקבות חתימה על הסכם הפצת מוצריה של החברה בישראל (מדפסות תלת מימד) באמצעות חברת סיסטמטיקס, ספקית פתרונות מחשוב ייעודיים לשוק הישראלי. בראש המשלחת עומד תומס קים (Thomas Kim), מנהל הפיתוח העסקי האסטרטגי בחברת Sindoh.

Sindoh, שנוסדה בשנת 1960 כחברת הדמייה, היא תאגיד גלובלי עם מתקני ומפעלי ייצור ברחבי אסיה. מדפסות החברה נמכרות על ידי חברות דוגמת מינולטה, זירוקס ולקסמרק. ״במשך שנים הובילה Sindoh את עולם הדפסת הדו מימד וכיום, במקביל, היא נכנסה גם להדפסת התלת מימד״, אומר קים. ״ישראל מעניינת אותנו משני כיוונים: יש כאן קהילה גדולה של ׳מאמצים מוקדמים׳ שבהחלט יכולים להתלהב מהמדפסות שלנו, כמו גם השקעה גדולה וביקוש מצד מערכות החינוך לסוגיהן, שיקבלו בברכה מערכות מתקדמות במחירים סבירים. ישראל אולי אינה שוק גדול במיוחד, אבל זהו שוק שפתוח לחדשנות וחידושים. מצד שני, יש כאן סטארטאפים ישראלים מאוד מעניינים שאנו פתוחים לשיתופי פעולה איתם – בהנחה שהם מתאימים לפעילות הכוללת שלנו. להם אנו יכולים להציע גב חזק ומנגנוני ייצור מאוד משומנים״.

the3dzone - מגזין הדפסת התלת מימד
קים. מחפשים חברות טכנולוגיה צעירות

 

השותפות עם סיסטמטיקס הישראלית, הייתה צעד מתבקש עבור Sindoh, אומר קים. ״סיסטמטיקס ידועה כמי שמובילה את מהפכת ההדפסה בתלת מימד בישראל, היא מייצגת בישראל חברות דוגמת SolidWorks ו-Dassault Systemes העוסקות בתחומי תכנון ועיצוב מכני, כמו גם פתרונות להדפסה תלת מימד, כך שהיא היתה בחירה טבעית עבורינו״. לדברי קים ל- Sindoh יש קשר הדוק לתוכנת התיב"ם SolidWorks  ״כשזו גם היתה אחת הסיבות לכך שפיתחנו תוסף מיוחד למדפסות שלנו (Add-In) המאפשר לעצב ולתכנן ולהכין חלק להדפסה על המחשב ולשלוח את התוצאה הסופית ישירות להדפסה מתוכנתSolidWorks . זה גם המקןם להזכיר כי Sindoh אף תומכת בתוכנת SolidWorks Kids  החדשה, כחלק מהפתרון שלנו  המיועד לחינוך, המאפשר שימוש ותפעול המדפסת בצורה פשוטה ובטוחה במיוחד בבתי ספר ובמוסדות חינוך״.

the3dzone - מגזין הדפסת התלת מימד
מדפסת ה-3DWOX הקוריאנית

 

לדברי קים, עם ובהתאם לצרכי השוק, החברה החלה גם להיערך לכניסה לתחומי ה׳פרוסיומר׳, המקצועיים יותר, כמו גם לתחומי ההדפסה במתכת, המתאימה יותר לתעשייה הכבדה יותר. ״הדפסת המתכת תהיה פריצת דרך גדולה עבורנו. זו תהיה נקודת הכניסה לתעשייה. אני מאמין גדול בתחום ההדפסה בתלת מימד ומעריך שצפוי לנו גידול יציב ועליה של בין 20 ל-30 אחוז בהיקפי הפעילות במהלך 2017. מכרנו בשנה האחרונה כפול מהתחזיות הראשונות שלנו ואין סיבה שזה לא יימשך״.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

סטרטסיס מחזקת את מעמדה בתעשיית הרכב העולמית: תשתף פעולה עם NASCAR ועם יצרנית הרכב טויוטה לייצור בהדפסת תלת מימד של חלקים למכוניות מירוץ

סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), המובילה בפתרונות הדפסה תלת מימדית מבוססת פולימרים, מחזקת את עמדתה כשותפה להליכי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share