חדשות חמות
בית / חומרה / ננו דיימנשן משתפת פעולה עם SOLIDWORKS להרחבת יכולות הדפסת תלת מימד באמצעות תוסף תוכנה לאלקטרוניקה משולבת

ננו דיימנשן משתפת פעולה עם SOLIDWORKS להרחבת יכולות הדפסת תלת מימד באמצעות תוסף תוכנה לאלקטרוניקה משולבת

Share

תוסף התוכנה משלב חומר מוליך וחומר מבודד בתכנון והדפסת תלת מימד לטובת יצירת מבנים גאומטריים מורכבים המשלבים אלקטרוניקה, סנסורים ואנטנות

חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, חושפת היום תוסף תוכנה חדש ל- SOLIDWORKS עבור מדפסת התלת מימד DragonFly 2020 Pro של החברה, המאפשר תכנון והדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה לטובת מהנדסי מכניקה ואלקטרוניקה.

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing

לראשונה, הדפסת תלת מימד של אבות טיפוס מורכבים העשויים מפולימרים ומתכות המתוכננת ביישומי Dassault Systèmes’ של SOLIDWORKS, תהיה אפשרית בקלות במדפסת התלת מימד DragonFly 2020 Pro של ננו דיימנשן בתהליך אחד. להערכת החברה מדובר באבן דרך משמעותית בדרך בה מתוכננת אלקטרוניקה ב- SOLIDWORKS, כך שניתן ליצור מבנים גאומטריים מורכבים תלת מימדיים עם שילוב של אלקטרוניקה, סנסורים ואנטנות.

התוסף ל- SOLIDWORKS מקטין זמנים בתהליך, מגדיל את אפשרויות התכנון ומאפשר פיתוח של מוצרים חכמים יותר. יתרון מובנה נוסף של התוסף הינו הירידה המשמעותית בעלות של טעויות המתרחשות בעת תכנון חלקים גאומטריים מורכבים, מה שמאיץ את תהליך תכנון המוצר וכן מאיץ את זמן ההגעה לשוק.

באמצעות תוכנות עריכה מסורתיות להדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה, משתמשים כיום מוגבלים לתכנון חלקים העשויים מחומר אחד, כגון מתכת או פולימר. לעומת זאת, התוסף המיוחד של ננו דיימנשן מאפשר למהנדסים לערוך בקלות ולהדפיס בתלת מימד תכנונים המכילים מוליכים, תוך הישארות בסביבת SOLIDWORKS. המשתמשים מצביעים ולוחצים על מנת לחלק אובייקט, ולאחר מכן באופן אוטומטי לבחור חומר מוליך או מבודד לגופים השונים של האובייקט, ולהדפיסו בתלת מימד.

THE3DZONE.CO.IL מגזין ההדפסה בתלת מימד

"באמצעות הדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה, מהנדסים יכולים לייצר אבות טיפוס במהירות ולייצר כרטיסים אלקטרוניים מודפסים בתלת מימד, ולא רק בדו מימד", אומר סוכיט ג'יין, סגן נשיא אסטרטגיה ופיתוח עסקי ב- SOLIDWORKS, Dassault Systèmes. "באמצעות התוסף ל- SOLIDWORKS של ננו דיימנשן, משתמשים יוכלו לראשונה בלחיצת כפתור לתכנן ולהדפיס בתלת מימד אלקטרוניקה. אנו גאים לשתף פעולה עם חברה פורצת דרך וחדשנית כמו ננו דיימנשן."

"פיתחנו את התוסף ל- SOLIDWORKS כצורך ישיר של לקוחותינו לתכנון אבות טיפוס מורכבים יותר", מציין סיימון פריד, נשיא ננו דיימנשן ארה"ב. "תוסף ה- SOLIDWORKS ל- DragonFly 2020 Pro הינו הכלי הראשון המאפשר שילוב אובייקטיים בעלי צורה חופשית ותלת מימד של אלקטרוניקה. יכולת זו מאפשרת ללקוחותינו ליצור את מה שכיום לא ניתן לייצר, מה שיוצר דרכים חדשות של חשיבה ותכנון ולבסוף יוצר פתרונות מהפכניים לאתגרים המרכזיים הקיימים כיום בתהליכי פיתוח מוצר."

פתרונות הדפסת תלת המימד של ננו דיימנשן מאפשרים פיתוח של אובייקטים כגון סנסורים, אנטנות, מעגלים אלקטרוניים, צורות גיאומטריות מוליכות ועוד. החברה מניחה את היסודות לשילוב ייצור דיגיטלי, הכנה למהפכה התעשייתית הרביעית (Industry 4.0), ומציגה קפיצה מאבות טיפוס לייצור וייצור בסדרות קטנות, באמצעות שימוש במדפסת התלת מימד DragonFly 2020 Pro.

ננו דיימנשן תציג את טכנולוגיית ה- additive manufacturing המתקדמת שלה בכנס SOLIDWORKS העולמי 2018 בלוס אנג'לס בתאריכים 4-7 בפברואר.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

HP ו-Rebook חשפו נעלי יוקרה חדשניות וברות קיימא בהדפסת תלת מימד

שני מותגי העל, Reebok ו-HP, חשפו קונספט חדש של נעלי ספורט, בשיתוף פעולה עם מותג …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share