חדשות חמות
בית / חומרה / קליבר מכריזה על ה-RAISE3D E2 – מדפסת תלת מימד מקצועית המתאימה למגוון שימושים ותחומי תעשייה ואקדמיה

קליבר מכריזה על ה-RAISE3D E2 – מדפסת תלת מימד מקצועית המתאימה למגוון שימושים ותחומי תעשייה ואקדמיה

Share

חברת קליבר מקבוצת גסטטנרטק, מכריזה בישראל על מדפסת ה-E2 מבית RAISE3D האמריקנית, הנחשבת לחלוצה בעולם בתחום פיתוח וייצור פתרונות הדפסה בתלת מימד למשתמשים ארגוניים. המדפסת המקצועית החדשה, מאפשרת הדפסת אובייקטים בגדלים של 330 x 240 x 240 מ״מ, ניתן להתאימה למגוון רחב של שימושים, היא עמידה במיוחד, אמינה וקלה בשימוש. מחירה האטרקטיבי, (פחות מעשרת אלפים שקלים) הופך אותה לפתרון המתאים למוסדות לימוד שונים, שרוצים להיכנס לעידן הייצור באמצעות הדפסה בתלת מימד.  

בין התכונות של ה-E2:

היותה של המדפסת מצויידת בשני ראשי הדפסה, מאפשרת הדפסת 2 צבעים במקביל, או חומר מיוחד להסרת התמיכות ואפילו להדפיס במצב ״מראה״, הדפסת שני אובייקטים במקביל לטובת הכפלת יכולות ההדפסה והתפוקה. המדפסת מדפיסה ברזולוציה של החל מעשרה מיקרון (0.01 מ״מ), יש לה תמיכה במגוון רחב של חומרי הדפסה – מה-PLA, דרך סיבי פחמן, ועד Metal Fill. המדפסת פתוחה לשימוש בכל חומר גלם מתוצרת כל יצרן.

המדפסת בטוחה מאד לשימוש – לדוגמא, פתיחת דלת תא המדפסת מפסיקה אוטומטית את ההדפסה ומבטיחה שהמשתמשים לא ייפגעו וגם שהחלק המודפס לא יינזק. למדפסת מצב חסכון בחשמל שמאפשר למדפסת להמשיך ולהדפיס גם בלילה, תוך ביטול מאפיינים ׳זוללי׳ חשמל. המבנה המיוחד של פלטת ההדפסה הגמישה, מאפשר לנתק בקלות רבה את החלקים המודפסים. למגש ההדפסה יש כיול אוטומטי המאפשר שימוש פשוט וקבלת תוצאות הדפסה איכותיות. מידות המדפסת (607x596x 465 מ״מ) מאפשרות למקמה  במקומות צפופים וההפעלה מתבצעת באמצעות מסך מגע של 7 אינץ׳ המאפשר שימוש אינטואיטיבי. ניתן  לשלוח קבצי הדפסה בעזרת קישוריות WiFi, כבל רשת, או USB.  

אנגל. מכוון לאקדמיה

לדברי גיא אנגל, מנכ״ל חברת קליבר, צוותי הפיתוח של RAISE3D תכננו מראש את המדפסת החדשה כך שניתן יהיה להתאימה בקלות למגוון שימושים, יחד עם שמירה על הסטנדרטים הגבוהים של קווי המדפסות של החברה. ״המדפסות של RAISE3D מתופעלות בדרך כלל על ידי מהנדסים, מומחים טכניים וגופי ייצור גדולים. מצד שני, החברה מקפידה תמיד לספק גישה נוחה וקלה לשימוש בטכנולוגיה ולאפשר את יישומה גם במוסדות לימוד, פרוייקטים יזמיים וסטארטאפים״. אנגל מציין כי המחיר שנקבע ל- E2, במיוחד לאקדמיה ולמוסדות חינוך אחרים, יאפשר להם להצטייד במדפסת קטנה יחסית לאחיותיה התעשייתיות הכבדות בלי להתפשר על הביצועים.

המדפסת תהיה זמינה למכירה בישראל במהלך נובמבר 2019. להזמנות מוקדמות [email protected]

חברת קליבר הנדסה ומחשבים בע"מ מקבוצת גסטטנרטק, הינה החברה הוותיקה בישראל (1991 ) לשיווק מדפסות תלת מימד, סורקי תלת מימד, תוכנות ומכונות חיתוך לייזר.  קליבר מספקת פתרון מלא הכולל – ייעוץ ומכירת פתרון לפי צרכי ללקוח, שירות מלא הכולל – ביצוע התקנה, הדרכה, ליווי שוטף, תיקונים טכניים וכן מכירת חומרים מתכלים. למידע: https://www.caliber.co.il/

Share

אודות The3D Zone

Check Also

סטרטסיס מחזקת את מעמדה בתעשיית הרכב העולמית: תשתף פעולה עם NASCAR ועם יצרנית הרכב טויוטה לייצור בהדפסת תלת מימד של חלקים למכוניות מירוץ

סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), המובילה בפתרונות הדפסה תלת מימדית מבוססת פולימרים, מחזקת את עמדתה כשותפה להליכי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share