חדשות חמות
בית / חינוך / כנס קליידוסקופ 2015: היישומים החינוכיים של הדפסת תלת מימד

כנס קליידוסקופ 2015: היישומים החינוכיים של הדפסת תלת מימד

Share
התוכנית לטכנולוגיה בחינוך במכללת סמינר הקיבוצים ערכה כנס בנושא טכנולוגיות מתקדמות המשתלבות בחינוך. במסגרת שלושת ימי הכנס, התקיים יום עיון מיוחד, "כנס קליידוסקופ 2015", בו המשתתפים לקחו חלק בסדנה מעשית שהונחתה על די סטודנטים בתוכנית ומטרתה יצירת דגמי למידה חדשניים.
Screen shot 2015-06-14 at 5.00.39 PM
אחד הכלים שהוצגו ונוסו בכנס, היה הדפסת תלת מימד. בדיון שנערך בהשתתפות חברת  MakerBot, יצרנית מדפסות התלת-מימד השולחניות המיוצגת בישראל על ידי חברת סיסטמטיקס, המשתתפים התבקשו להציע רעיונות לשימוש חינוכי במדפסת תלת מימד. הקבוצה החליטה לפתח פרוייקט בו ילדים יסייעו לילדים אחרים בפתרון בעיות באמצעות מידול והדפסה תלת מימדית.
הקבוצה גם הציגה  סרטון קצר המסביר את היתרונות  של הדפסת תלת מימד בתחום החינוך.הדפסת תלת מימד מאפשרת לתלמידים  התנסות בניהול פרוייקט (ניתוח הצרכים, תכנון וחישוב של כמות החומר, הזמן והעלויות), שימוש כמעט מיידי בתוצר, למידה ברבדים שונים והנגשה של תכני לימוד.
Screen shot 2015-06-14 at 4.58.35 PM
הכנס אורגן והונחה על ידי צביה אלגלי, מרצה בתכנית לתואר שני בטכנולוגיה בחינוך בפקולטה לחינוך של מכללת סמינר הקיבוצים והתקיים בקמפוס לאומנויות של סמינר הקיבוצים – מקום שמזמין יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא ותחושה שהשמיים הם הגבול – בדיוק כמו הדפסה בתלת מימד.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

הדפסת תלת מימד היא משחק ילדים!

מי אמר שהדפסת תלת מימד היא רק עבור מהנדסים, יזמים, אדריכלים או תעשיינים? או בכלל, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share