חדשות חמות
בית / סגנון חיים / המכונית הישראלית הראשונה שהודפסה בתלת מימד נחתה בלובי של רוטשילד 22

המכונית הישראלית הראשונה שהודפסה בתלת מימד נחתה בלובי של רוטשילד 22

Share

העוברים ושבים בשדרות רוטשילד, במרכז תל אביב, באחת מהשעות היותר עמוסות של אחד הבקרים השבוע, לא יכלו שלא לעצור ולהתבונן בפליאה במחזה שלפניהם: צוות שלם של אנשים עמל להוריד ממשאית מכונית מירוץ בצבע שחור בוהק. אחרי שעתיים של עבודה מאומצת כבר עמדה המכונית בחלון הלובי של בניין רוטשילד 22, מקום מושבה של חברת אוטודסק ישראל.

IMG_4171

הסיפור מאחורי המיזם התחיל באירוע EcoMotion שליווינו לא מכבר בסיקור מהשטח. במהלך הכנס נחשפה המכונית הראשונה שהודפסה בישראל בהדפסת תלת מימד. למיזם היו שותפים שלושה גופים: אוטודסק ישראל, חברת Local Motors וחברת הסטארט-אפ מאסיבית. תחילת החיבור היתה ב-Local Motors, חברה הנתמכת בידי קהילה שיתופית של עשרות אלפי מתכננים ומעצבים, שעמלה על פיתוח מכונית שתודפס על פי העדפה אישית ואפשר יהיה להרכיבה בכל שוק מקומי בצורה ייחודית לצרכי השוק.

החיבור למרכז הפיתוח של אוטודסק בישראל היה רק טבעי, שכן שתי החברות הן שותפות עסקיות ו-Local Motors מפתחת את הטכנולוגיה שלה על בסיס פלטפורמת ה- Spark, פלטפורמה פתוחה וחינמית להדפסה בתלת-מימד, שמחברת בין המידע הדיגיטלי למדפסות תלת-מימד – ובדרך חדשה.

http:/https://www.youtube.com/watch?v=yGBo2trXJpQ

פלטפורמת Spark, שהצוות של אוטודסק בישראל, לוקח חלק חשוב בפיתוחה, מספקת את אבני היסוד לחדשנות שמעצבי מוצר, יצרני החומרה (מדפסות), מפתחי תוכנה וחברות יצרניות חומרי ההדפסה, יוכלו להשתמש בהן כדי לדחוק את גבולות טכנולוגיית ההדפסה בתלת-מימד ולהאיץ את המהפכה התעשייתית החדשה. החיבור מכאן לחברת מאסיבית מלוד, היה אך הגיוני, היות וגם במקרה שלה נבחנת כעת אפשרות לחיבור עסקי עם הענקית האמריקנית. במהלך בזק, שנמשך כשלושה ימים עמלו אנשי מאסיבית בשיתוף צוותי ה-Spark של מרכז הפיתוח של אוטודסק בישראל, על הדפסת המכונית באחת ממדפסות הענק שלה והתוצאה – מרשימה ביותר.

IMG_4172

עם סיום הכנס, החליט איתן צרפתי, מנהל התחום הצרכני ותחום הדפסת התלת-מימד ב-Autodesk, כי חבל שרבים נוספים לא ייחשפו למכונית המדהימה ובשיתוף עם בעלי הבניין ברוטשילד, מוקמה שם המכונית, שמהווה אטרקציה לא קטנה למבקרים בבניין ולחולפים בשדרה.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

סטרטסיס מכריזה על ה- J850 TechStyle – מדפסת תלת מימד ייעודית לעולם האופנה

מדפסת ה– J850 TechStyle מאפשרת למעצבי האופנה, כמו גם למותגי העל בתחום, להדפיס בתלת מימד …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share