חדשות חמות
בית / עיצוב / מיזם ישראלי-הולנדי ימכור תכשיטים מוגנים מההעתקה שיודפסו בתלת מימד

מיזם ישראלי-הולנדי ימכור תכשיטים מוגנים מההעתקה שיודפסו בתלת מימד

Share

פרוייקט מעניין בתחום העיצוב, בו שותפים ההולנדית טסה בלוקלנד, הבעלים של Tessa's Curated Boutique והישראלים ד"ר לי־בת נלסון ומשה מולכו, עושה בחודשים האחרונים גלים בקהיליית העיצוב הבינלאומית.

הקבוצה מציעה בבוטיק און ליין קבצים להורדה שמהם ניתן – תוך שימוש במדפסת תלת מימד – להפיק עיצובים שונים, של תכשיטים ושאר חפצים שימושיים. העובדה שמדובר בקובץ, מאפשרת להורידו מהאתר בכל זמן ומכל מקום ולהדפיסו בבית, במשרד או בבית הספר.

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing
טסה בלוקלנד, הבעלים של Tessa's Curated Boutique

הצוות הישראלי אחראי במיזם על שירות/טכנולוגיה הנקרא Make it LEO (ראשי התיבות של LEO הם Limited Edition Object) שמאפשר למעצבים המוכרים לשלוט בשימוש שנעשה בקבצים שהורדו אל מחשבי הקונים. הטכנולוגיה מאפשרת למעצב לשלוט במספר הפריטים המודפסים או לשמור על העיצוב המקורי של המוצר. לדברי היזמים הדבר יאפשר למעצבי תכשיטים להציע את העיצובים שלהם בכמה חומרים שיבחרו ובעיקר לקבוע למדפיס מהו החומר הטוב ביותר להדפסה.

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing

בראיון לעיתון הארץ אמרה נלסון כי להערכתה, לאט לאט יהיו מעצבים טובים שיתמחו בתלת מימד. ״כמו שיש כאלה שמתמחים כיום בקרמיקה למשל. אני מדמיינת אותם כדור של בעלי מלאכה דיגיטליים. צורת העבודה החדשה של המעצבים תוביל לשינוי תודעתי אצל הצרכן. העיצוב הטוב יהיה נגיש יותר והאנשים יהיו מודעים יותר וייטיבו לבחור".

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing

Share

אודות The3D Zone

Check Also

עיצוב שנות ה-60 פוגש את הטכנולוגיה של המאה ה-21: מכונית הספורט המיתולוגית לוטוס Type 62-2 צויידה ב- 500 חלקים שהותאמו אישית והודפסו במדפסות התלת מימד של סטרטסיס

סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), המובילה בפתרונות הדפסה תלת-ממדית פולימריים, משתפת פעולה עם מותג הרכב היוקרתי העולמי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share