חדשות חמות
בית / סגנון חיים / קשה לכם לנשום עם השיפוצים בתל אביב? הפתרון: מסיכה נגד זיהום אוויר. בהדפסת תלת מימד כמובן

קשה לכם לנשום עם השיפוצים בתל אביב? הפתרון: מסיכה נגד זיהום אוויר. בהדפסת תלת מימד כמובן

Share

המעצב עם השם הכי לא ידידותי לקורא, בארתולומיי גאז׳ורק (פולני, אלא מה), החליט שנמאס לו לשלוח את הילדים לרחובות עמוסי זיהום האוויר ללא כל הגנה. ביותר ויותר מקומות ניתן לראות אנשים הולכים עם מסיכות כירורגיות על הפנים – שמרביתן מתאימות למבוגרים. כשניגש המעצב המוכשר לחפש פתרון היה ברור לו שהמוצר חייב להיות קל במיוחד כך שלא יפריע לילדים. היה גם צורך בהגנה על הפילטרים בעת משחק ואולי אף נפילות וכמובן, חשוב היה למצוא מוצר צבעוני שניתן להאמה אישית.

המוצר הסופי, ״BRIFO", הוא מסיכה עתידנית משהו שמיועדת לילדים. היא מזכירה מסיכות של גיבורי קומיקס והיא מגינה על דרכי הנשימה באזורים בעלי זיהום אוויר גבוה במיוחד.

כדי להגיע לפתרון המיוחל גייס גאז׳ורק שני גופים מוכרים בתעשיית ההדפסה בתלת מימד: את חברת Sinterit ומדפסת ה-Sinterit Lisa שלה (שעושה שימוש בטכנולוגיית SLS) ואת תוכנת Autodesk Netfabb. הראשונה נבחרה בשל היכולת לייצר מוצר מוגמר שניתן לצביעה שישרוד זמן רב ושיפגין גמישות והשניה נבחרה בשל היכולות התעשייתיות והאפשרות לעבור מהר ואלגנטי ממצב שרטוט על מחשב להדפסה המוגמרת. יתרון נוסף: היכולת לבקש מודל קל משקל במבנה.

עד לא מכבר, היכולות הנדרשות ניתנו להשגה בעיקר תוך שימוש במדפסות FDM ובסיבוב הנוכחי השרביט עבר לטכנולוגיית ה-SLS. החיבור בין החומרה לתוכנה עשה את העובדה והמוצר הסופי ענה על כל הדרישות הראשוניות: מבנה אורגני למראה, קל וחזק שניתן להתאימו בקלות למבנה הפנים של ילדים.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

סטרטסיס מכריזה על ה- J850 TechStyle – מדפסת תלת מימד ייעודית לעולם האופנה

מדפסת ה– J850 TechStyle מאפשרת למעצבי האופנה, כמו גם למותגי העל בתחום, להדפיס בתלת מימד …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share