חדשות חמות
בית / עיצוב / סיכום אירוע Design Night באוטודסק: הרבה באז, הרבה עיצוב חדשני, הרבה עניין

סיכום אירוע Design Night באוטודסק: הרבה באז, הרבה עיצוב חדשני, הרבה עניין

Share

ההייפ סביב אירוע ה-Design Night, שיצא לפועל השבוע במרכז הפיתוח של אוטודסק במגדל של החברה ברחוב רוטשילד בתל אביב, הלך ונבנה במשך מספר שבועות. ההרשמה לקבוצת ה-MeetUp נסגרה תוך מספר שעות ועשרות מאוכזבים נכנסו לרשימת המתנה ארוכה ארוכה. וכמו תמיד, כשמדובר בחבר׳ה של אוטודסק, הם עושים את הדברים הכי כמו שצריך ומה שיפה באירועים שלהם – הם תמיד נראים, הכי הכי. הכי מדוגמים, הכי מעוצבים, הכי משדרים את הוייב המתאים, עם האנשים עימם היית שמח לשתות את הדרינק של סוף השבוע.the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing

מקורו של הקונספט, מספר איתן צרפתי, מנהל מרכז הפיתוח של אוטודסק והרוח החיה מאחורי האירוע, הוא בסדרת אירועים שהחברה נוהגת לערוך בגלריה של אוטודסק בסן פרנסיסקו.

צרפתי. קדימה המעצבים!
צרפתי. קדימה המעצבים!

״כשמדברים על הייטק, אנשים חושבים בדרך כלל על מחשבים, שבבים ודומיהם. אבל, מה עם רובוטיקה? אמנות? ואולי אפילו גם שירה? בתוכנית ה-Design Night, שאת האירוע הראשון שלו הפקנו עכשיו בתל אביב, המשימה היא לקחת נושא, לעתים חדש לחלוטין, לעתים מדובר יותר,  ולנסות לבחון ולחקור כיצד הטכנולוגיה משנה את הנושא הזה, את התעשייה בכלל, את מה שקורה סביבנו. אם מכניסים למשוואה, אוכל, מוסיקה טובה ואנשים טובים ומוכשרים שיציגו נושאים שבאמת מעניינים אותם – רק דברים טובים יכולים לצאת״.

ברוח זו התכנסו לקומת המבוא המאוד מדוגמת, אחת מתוך 4 שיש לחברה במגדל התל אביבי, מעל מאה ברי מזל, הנמנים על תעשיית העיצוב הישראלית. נדגמו שם מעצבי מוצר, מעצבים גרפיים, מתכנתים, מעצבי UX, מעצבי משחקי מחשבי וסביבות וירטואליות.

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing

את פני הבאים, קידמו פיצות ריחניות, בירה קפואה, מוסיקה טובה ומסכי ענק שהעבירו צורות אמורפיות – שילוב מושלם עבור הגיל הממוצע במפגש – משהו סביב ה-25-30. אנשי אוטודסק, אותם ניתן היה לזהות לפי חולצות הטי שירט שהודפסו במיוחד למפגש, חילקו לנכנסים קעקועים זמניים וסטיקרים, אבל, את עיקר תשומת הלב משך הנוף האורבני שנשקף ממרומי הקומה ה-16 בה נערך המפגש.unnamed (1)

ראשון הדוברים, צרפתי, היה ממוקד מטרה: למסד מפגשים מהסוג הזה, שיחשפו את הדור הצעיר של המעצבים בישראל לחידושי הטכנולוגיה החמים ביותר, אבל, מזויות לא שגרתיות, חכמות, כאלה שמעוררות למחשבה. על הדרך הוא גם קרא למשתתפים לשלוח לו קורות חיים. ״אנחנו מגייסים כל הזמן אנשים מוכשרים ויש פה ריכוז של אנשים הכי מוכשרים שיש ולאנשים מוכשרים כמוכם יש בטוח גם חברים שמחפשים עבודה. תשלחו אותם אלינו״.

ונאה דורש ונאה מקיים. רשימת הדוברים שהעלה צרפתי היתה ב׳שפיץ׳ של העיצוב, כשהנושאים כוללים מ״איך מפתחים מערכות תוכנה שמאפשרות להדפיס צחוק אנושי״, נושא אותו העביר אמן ומפתח תלת  מימד העובד באוטודסק, דרך מנהל מוצר שדיבר על איך מוכרים מוצר עוד לפני שבכלל נוצר, מעצב אחר דיבר על למה כל כך חשוב לגנוב רעיונות מאחרים (…), מעצב UX סיפר למה קטן יותר הוא טוב יותר, מעצב מוצר סיפר על סוגים שונים של מוצרים דיגיטליים בעלי פוטנציאל בידורי ומעצב מצוות AutoCAD360 דיבר על Persuasion Design. הרצאות קצרות, ממוקדות, שרוב הזמן השאירו את הקהל דרוך ולעתים גם פעור פה.

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing

אירוע מסעיר, מחכים, מקצועי, שכעת רק צריך לחכות לבאים בתור. קדימה אוטודסק!

Share

אודות The3D Zone

Check Also

עיצוב שנות ה-60 פוגש את הטכנולוגיה של המאה ה-21: מכונית הספורט המיתולוגית לוטוס Type 62-2 צויידה ב- 500 חלקים שהותאמו אישית והודפסו במדפסות התלת מימד של סטרטסיס

סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), המובילה בפתרונות הדפסה תלת-ממדית פולימריים, משתפת פעולה עם מותג הרכב היוקרתי העולמי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share