חדשות חמות
בית / תעשייה / החיבור הנכון: 3D Alliances תשתף פעולה עם 3D ExchageNet לקידום סטארטאפים בתחום הדפסת התלת מימד

החיבור הנכון: 3D Alliances תשתף פעולה עם 3D ExchageNet לקידום סטארטאפים בתחום הדפסת התלת מימד

Share

חברת 3D Alliances הודיעה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת  3D ExchageNet מארה"ב הפועלת בתחום של מימון חברות הזנק, ועסקאות מיזוגים ורכישות בתעשיית התלת מימד. שתי החברות יאתרו סטארטאפים המפתחים ומייצרים מוצרי תוכנה, חומרה וחומרי גלם, ויעזרו להם להאיץ את צמיחתן דרך שותפויות אסטרטגיות.

חברת 3D Alliances המנוהלת ע"י גיל לביא, מתמחה בהקמת מערכי הפצה לחברות סטארטאפ בתחום התלת מימד, והיא למעשה כיום הרשת הגדולה בעולם של חברות ומפיצי תלת מימד. חברת 3D ExchageNet היא חברת אחות של חברת IT ExchageNet הפועלת זה 20 שנה, ומחוברת למאות גופי השקעה בעולם המחפשים הזדמנויות עסקיות ייחודיות. מאחורי החברה רקורד של עסקאות בשווי של כחצי מיליארד דולר בתחומים שונים.

לביא. חיבור נכון

"מימון הוא משאב הכרחי וחיוני להאצת פעילות הפיתוח של מוצרים חדשים, ולגיוס עובדים ומפיצים מתאימים המסוגלים להעביר את החברות לשלב של מכירות משמעותיות" מסביר לביא. 

"נושא המיזוג והרכישות הפך להיות יותר ויותר רלוונטי בשנים האחרונות בתעשיית התלת ממד מכיוון שחברות גדולות בתחום מחפשות לרכוש טכנולוגיות ייחודיות, בעיקר בתחום של ייצור מוצרים סופיים. מכיוון שלהן יש את המשאבים המתאימים ולחברות הסטארטאפ יש את הטכנולוגיות החדשניות ביותר, טבעי ששני הצדדים יחפשו שיתופי פעולה אסטרטגים. כאן אנחנו נכנסים לתמונה בחיבור הנכון בין שני הצדדים", מסכם לביא.

https://www.3dexchangenet.com/

אשת קשר – https://www.linkedin.com/in/bleiweiss/

www.3dalliances.com 

איש קשר – https://www.linkedin.com/in/gil-lavi-0b52a256/

Share

אודות The3D Zone

Check Also

HP ו-Rebook חשפו נעלי יוקרה חדשניות וברות קיימא בהדפסת תלת מימד

שני מותגי העל, Reebok ו-HP, חשפו קונספט חדש של נעלי ספורט, בשיתוף פעולה עם מותג …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share