חדשות חמות
בית / תעשייה / ננו דיימנשן פותחת שרות הדפסה אונליין ראשון בעולם להדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה לפי דרישה

ננו דיימנשן פותחת שרות הדפסה אונליין ראשון בעולם להדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה לפי דרישה

Share

חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), הפעילה בתחום הדפסת התלת מימד לשוק האלקטרוניקה, הכריזה על פתיחת שרות האונליין הראשון בעולם להדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה. השרות יאפשר למהנדסים גישה לפיתוח אובייקטים אלקטרוניים חכמים שלא ניתן לייצר כיום בשיטות ייצור אחרות.

"אנו נרגשים לספק לשוק שרות דיגיטלי ראשון מסוגו לייצור לפי דרישה של אבות טיפוס וייצור בסדרות קטנות לתחום האלקטרוניקה", אמר עמית דרור, מנכ"ל החברה. "יכולות ה- additive manufacturing הייחודיות שלנו אפשרו לנו להיות הראשונים להציע הדפסת תלת מימד של מעגלים אלקטרוניים מקצועיים, סנסורים ואנטנות מודפסות למהנדסים תוך מספר ימים, מה שמזרז עבור לקוחותינו את זמן ההגעה לשוק ומעניק שרותים יקרי ערך לכל אורך חיי המוצר."

שרות האונליין של החברה נותן מענה לצורך באבות טיפוס אלקטרוניים פונקציונליים במגוון רחב של תעשיות, ומספק גישה עולמית מהירה למדפסת התלת מימד הייחודית של החברה DragonFly 2020 Pro, לחומרים שפיתחה החברה והניסיון  שצברה בתחום. שרות ההדפסה של ננו דיימנשן מאפשר לחברות להעלות קבצים, לבצע אופטימיזציה, לקבל הצעת מחיר ולהזמין מודלים מודפסים בתלת מימד, אבות טיפוס, מעגלים אלקטרוניים מודפסים וחלקים מוליכים נוספים עפ"י דרישת הלקוח. מאפשרת הדפסת תלת מימד של מה שמכונה על ידי ננו דיימנשן "אובייקטים מחושמלים", לרבות מכשירים פונקציונאליים כגון סנסורים, אנטנות, התקני חיבור יצוק, מעגלים אלקטרוניים, צורות גיאומטריות מוליכות, ועוד.

השרות החדש  מציג התרחבות נוספת של השפעתה ההולכת וגדלה של ננו דיימנשן שפועלת כדי לסייע ללקוחותיה לפתור אתגרי תכנון ועיצוב ייחודיים ולקצר זמני פיתוח של מוצרים. שרות ההדפסה לפי דרישה ייצר מקור הכנסה נוסף לננו דיימנשן והינו יעיל עבור מפתחי אלקטרוניקה.

החברה מזמינה משתמשים המעוניינים לנסות את השרות המתקדם להדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה לבקר באתר www.nano-di.com/nano-dimension-3d-printed-electronics-service לקבלת מידע נוסף.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

HP ו-Rebook חשפו נעלי יוקרה חדשניות וברות קיימא בהדפסת תלת מימד

שני מותגי העל, Reebok ו-HP, חשפו קונספט חדש של נעלי ספורט, בשיתוף פעולה עם מותג …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share