חדשות חמות
בית / Business / מובילה בירוק: סטרטסיס ממנה את רוזה קובלנס לסמנכ"לית לקיימות

מובילה בירוק: סטרטסיס ממנה את רוזה קובלנס לסמנכ"לית לקיימות

Share

הובלתה של סטרטסיס את המעבר הגלובלי לייצור המוני ע"י שימוש בטכולוגיית ההדפסה בתלת מימד מלווה במיקוד וקידום של ייצור על פי עקרונות הקיימות. מנכ״ל סטרטסיס: ״זה הזמן לייצור שמתחשב בסביבה ועם כל האתגרים של העידן החדש בו כולנו פועלים, חייבם לשמור על מחוייבות לשמירה על הטבע. מהלך הקמת יחידה ייעודית לקיימות ייתן דוגמה לכלל התעשייה ובפרט ליצרני פתרונות ההדפסה בתלת מימד״

רוזה קובלנס (44) מונתה לסמנכ"לית לקיימות בחברת סטרטסיס. מהלך הקמת היחידה הייעודית לנושא הוא חלק ממחויבותה של החברה, המובילה כיום את תחום הדפסת התלת מימד הפולימרית, להגנה על הסביבה וכחלק מנשיאת דגל הקיימות בתעשייה בכלל ובתחום ההדפסה בתלת מימד, בפרט – מהלך שהחל כבר לפני 30 שנה, עם הווסדה.

קובלנס. לשאת את דגל הקימות בתעשייה. צילום: Eugene Weisberg Photography

לדברי מנכ״ל חברת סטרטסיס, ד״ר יואב זייף, זהו בדיוק הזמן לייצור שמתחשב בסביבה. ״הכלכלה הגלובלית החדשה דורשת מחברות להתאים עצמן ולהתגבר על אתגרים בלתי צפויים, תוך שמירה על מחוייבתן על הגנה על הסביבה בה הן פועלות״, אמר זייף. לדבריו, המשימה של סטרטסיס הינה לתרגם את הובלתה בתחומי ההדפסה בתלת מימד ליישומים עסקיים שיאפשרו ללקוחות לייצר פחות פסולת ולהפיק ערך מוסף רב יותר מהתהליכים הדיגיטליים שמניעים את פתרונות הייצור של החברה. ״אנו מכוונים לסייע ללקוחות להפחית את טביעת הרגל הפחמנית, להוריד את התלות בשינוע מלאים גדולים וחלקים ולקצר את שרשראות האספקה בתעשיות רבות, דוגמת תעופה, רכב, בריאות ומוצרי צריכה״.

מהלך הקמת יחידה ייעודית לקיימות, אומר ד״ר זייף, ישמש כדוגמה לכלל התעשייה ובפרט ליצרני פתרונות ההדפסה בתלת מימד. כחלק מהתהליך, מציין זייף, הצטרפה סטרטסיס כחברה מייסדת לארגון AMGTA (׳ארגון יצרני התלת מימד הירוקים׳) כשקובלנס מצטרפת אליו כחברת דירקטוריון.

ד״ר זייף. נעודד את הלקוחות ואת חברנו בתעשייה לצמצם את הנזק לסביבה. צילום: סטרטסיס

קובלנס תשמש בתפקידה החדש במקביל לניהול תחומי תקשורת הפנים הגלובלית ויחסי הציבור של החברה בישראל. לפני הצטרפותה לסטרטסיס, לפני מעל שש שנים, שימשה קובלנס כמנהלת תקשורת פנים בחברת NICE ובתפקידים בכירים בג׳וינט ומלכ"רים נוספים עם ניסיון רחב בבניית שותפויות גלובליות וקידום התנדבות. לקובלנס תואר שני Executive MBA מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובניהול מלכ"רים ותואר ראשון בספרות אנגלית ותולדות אומנות.

Additive Manufacturer Green Trade Association

אודות סטרטסיס (Stratasys)

Stratasys היא חברה גלובלית המובילה את המעבר העולמי לייצור תוספי (additive manufacturing), עם פתרונות הדפסה תלת מימד חדשניים, בתעשיות דוגמת חלל, רכב, מוצרי צריכה ובריאות. באמצעות מדפסות תלת מימד חכמות ומחוברות, חומרים פולימריים ומערכות תוכנה חכמות מספקת Stratasys יתרונות תחרותיים בכל שלב בשרשרת ערך המוצר. כיום, הגופים והארגוניםהמובילים בעולם פונים אל Stratasys כדי לשנות את עיצוב המוצרים שלהם, להכניס גמישות ומהירות הגעה למערכי הייצור והאספקה שלהם ואף ​​לשפר טיפול בחולים.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

HP ו-Rebook חשפו נעלי יוקרה חדשניות וברות קיימא בהדפסת תלת מימד

שני מותגי העל, Reebok ו-HP, חשפו קונספט חדש של נעלי ספורט, בשיתוף פעולה עם מותג …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share