חדשות חמות
בית / Uncategorized / סיסטמטיקס מהדקת את האחיזה בשוק הדפסת התלת מימד: נציגת MakerBot תייצג בישראל גם את MarkForged המדפיסה בקוולר וסיבי פחמן ואת Formlabs להדפסת מודלים מדוייקים במיוחד

סיסטמטיקס מהדקת את האחיזה בשוק הדפסת התלת מימד: נציגת MakerBot תייצג בישראל גם את MarkForged המדפיסה בקוולר וסיבי פחמן ואת Formlabs להדפסת מודלים מדוייקים במיוחד

Share

סיסטמטיקס, ספקית פתרונות מחשוב ייעודיים לשוק הישראלי ונציגת MakerBot, חברת מדפסות התלת מימד השולחניות, מרחיבה את אחיזתה בשוק הדפסות התלת מימד בישראל. החברה חתמה על נציגות בלעדית עם שתי שחקניות מובילות נוספות: MarkForged ו-Formlabs. שיתופי הפעולה החדשים מצטרפים לנציגות SolidWorks ו- Dassault Systemes לתכנון ועיצוב מכני, מערכות מידע גיאוגרפי מבית ESRI ופתרונות למחשוב טכני ופיתוח מתוצרת חברת MathWorks.

שיתוף הפעולה וההכרזה על קווי המדפסות החדשים נערכו במסגרת מסיבת עיתונאים שנערכה במלון הילטון בתל אביב. במפגש לקחו חלק עודד לבנטר, מנכ״ל סיסטמטיקס, שפתח את המפגש בסקירת שוק התלת מימד, אייל כוכבא, סמנכ״ל השיווק של החברה, אריק שפט, מנהל תחום הדפסת התלת מימד ואלונה דבורין, מנהלת התקשורת השיווקית.

על פי לבנטר, היקף שוק ההדפסה בתלת מימד ב-2014 עמד על כ-4.1 מיליארד דולר וכי עד שנת 2020 היקפו יקפוץ להיקף של כ-21 מיליארד דולר. ״כחלוצים בתעשייה הזו, וכמי שהיו מהראשונים להביא את המותג המוביל כיום בהדפסת התלת מימד השולחנית (מייקרבוט), אנו בהחלט רואים את עצמנו כחלק מרכזי בתעשייה המקומית גם בעתיד״, אמר לבנטר.

הדפסת התלת מימד
גאוות המשיקים: כוכבא ולבנטר מסיסטמטיקס

 


the3dzone-systematics17

עם החתימה על הסכמי הייצוג, השיקה סיסטמטיקס שתי מדפסות חדשות: ה-Mark One של MarkForged וה-Form 1+ של FormLabs. במקביל ממשיכה סיסטמטיקס במכירת קו  מדפסות התלת מימד מבית MakerbBot.

Mark One היא מדפסת תלת מימד המסוגלת להדפיס בסיב פחמן, החזק פי 20 מפלסטיק ABS ופי חמש מאלומיניום, יכולות המאפשרות לייצר חלקים שבדרך כלל היו מצריכים שימוש בכרסומת CNC. המדפסת אף יכולה להדפיס בסיבי פיברגלס ואפילו בקוולר, החומר המשמש לייצור אפודי מגן והיא תומכת גם בהדפסות המסורתיות בניילון ובפלסטיק. המדפסת הושקה לא מכבר בארה״ב וכבר הספיקה לקבל את פרס החדשנות מטעם ACMA – איגוד יצרני החומרים המרוככבים האמריקנית.

Mark One - מדפסת תלת מימד המסוגלת להדפיס בסיב פחמן, החזק פי 20 מפלסטיק ABS ופי חמש מאלומיניום
Mark One – מדפסת תלת מימד המסוגלת להדפיס בסיב פחמן, החזק פי 20 מפלסטיק ABS ופי חמש מאלומיניום

מוצר הדגל של Formlabs – מדפסת ה-Form 1+ שמושקת בישראל בהשקת בכורה מיועדת למהנדסים, מעצבים ואמנים. המדפסת עושה שימוש בטכנולוגיית סטריאוליטוגרפיה (SLA) ובממשק משתמש ידידותי במיוחד כדי להדפיס אובייקטים ברזולוציה גבוהה במיוחד ורמות דיוק וגימור שלא היו מוכרות קודם לכן באמצעות מדפסות שולחניות לא יקרות. בין הלקוחות המיועדים: חוקרים ומהנדסים המתכננים מודלים למכשירי ניתוח ורפואה, דרך תכשיטנים ועסקים קטנים בתחומי העיצוב ועד ליזמים הרוצים לבחון דגמי מוצרים לפני המעבר לייצור המוני.

מדפסת ה-Form 1+ שמושקת בישראל בהשקת בכורה מיועדת למהנדסים, מעצבים ואמנים
מדפסת ה-Form 1+ שמושקת בישראל בהשקת בכורה מיועדת למהנדסים, מעצבים ואמנים

סיסטמטיקס תמשיך להציע ללקוחות  גם את מדפסת ה- Replicator המשתייכת לדור ה-5 של חברת MakerBot, מדפסת אותה הכתיר מגזין 3D Printing Industry  כ״אחת המכונות המהירות בשוק וככזו שכל חובב מתחיל יכול להוציא אותה מהקופסה ולהתחיל לעבוד…״. המדפסת מאפשרת להשתמש בטכנולוגיות ענן ויש גם אפליקציה למכשירים ניידים המאפשרת לכל בעל סמארטפון שרוצה להכנס לעידן העיצוב וההדפסות בתלת מימד, לשלוח הדפסה למדפסת, או לחלופין, לגשת לספריית אלפי המוצרים הניתנים להדפסה (הנמצאת בענן) היישר מהנייד, ולתכנן ואף לבצע את ההדפסה.

לכל אורך התהליך, יכול המשתמש לבדוק את מצב ההדפסה באפליקציה ולשלוט על תהליך ההדפסה. למדפסת (המצויידת ברזולוציית הדפסה של 100 מיקרון) יכולת תקשורת נתונים באמצעות התקני USB ו – Ethernet (וגם Wi-Fi), פיית הזרקת חכמה וחיישני תנועה. מצלמה הבנויה בתוך המדפסת משמשת למעקב ובקרה אחר התקדמות ההדפסה.

"לאחר שכבשנו את שוק הדפסות התלת מימד הביתי והמשרדי ועל הדרך למדנו מקרוב את הצרכים של לא מעט גורמים בתעשייה, החלטנו להרחיב את תחומי הפעילות עם מותגים וטכנולוגיות שהביאו פריצות דרך משמעותיות בתחום הדפסת התלת מימד", אמר כוכבא. ״אנו פוגשים כיום יותר ויותר אנשי מקצוע, מתחומים מגוונים, שרואים במדפסות התלת מימד חלק מכלי העבודה היומיומיים שלהם וההיצע שיש לנו כיום בהחלט יענה על צרכיהם״.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

סטרטסיס מחזקת את מעמדה בתעשיית הרכב העולמית: תשתף פעולה עם NASCAR ועם יצרנית הרכב טויוטה לייצור בהדפסת תלת מימד של חלקים למכוניות מירוץ

סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), המובילה בפתרונות הדפסה תלת מימדית מבוססת פולימרים, מחזקת את עמדתה כשותפה להליכי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share