חדשות חמות
בית / Uncategorized / חברת ״שרון טוביה״ תשתמש במערכת הדפסה בחומר קרמי של XJet לייצור חלקים המיועדים לאיזורים חמים בגופים מוטסים

חברת ״שרון טוביה״ תשתמש במערכת הדפסה בחומר קרמי של XJet לייצור חלקים המיועדים לאיזורים חמים בגופים מוטסים

Share

חברת ׳שרון טוביה׳, המתמחה בתחומי הייצור השונים, ובעיקר בתעשיות התעופה/חלל והבריאות, תהיה האתר הראשון בו תותקן מדפסת תלת מימד תעשייתית של חברת ההייטק הישראלית, XJet. כחומר גלם להדפסות תשתמש המדפסת ב-״Alumina״, חומר קרמי חדשני, שפותח אף הוא על ידי XJet. החומר, שמצטרף למשפחת החומרים בפיתוח עצמי של XJet, מפגין חוזק מכני יוצא דופן, בידוד מחשמל, עמידה בלחצים ושחיקה נמוכה ביותר. אחד השימושים הראשונים שייבחנו: ייצור חלקים המיועדים לאיזורים חמים בגופים מוטסים.


מימין לשמאל: דרור דנאי, CBO  אקסג'ט, יאיר שרון, מנכ"ל משותף שרון טוביה, חנן גוטהייט, מנכ"ל אקסג'ט, רונן שרון, מנכ"ל משותף שרון טוביה, אבי כהן, סמנכ"ל תחומי רפואה ואקדמיה, אקסג'ט
קרדיט צלם: מארק קר

חופש פעולה גיאומטרי

חברת ׳שרון טוביה׳ היא יצרנית עולמית של מכלולים ורכיבים מכניים. החברה שבסיסה בישראל, מתמחה בשילוב טכנולוגיות, גם בייצור בתלת מימד וגם בעיבוד CNC מורכב  ויש לה מאות לקוחות בתחומי התעשייה השונים. החברה היא מהיחידות בעולם שברשותה אישור לתקן תעופה אזרחית כמו גם אישור תקן לציוד רפואי, הכוללים את כל פעילויות החברה לרבות תחום ההדפסה התלת מימדית. התקנים מאפשרים לחברה, בין השאר, לייצר בהדפסת תלת מימד חלקי מבנה מוטסים וכן משתלים רפואיים. לדברי יאיר שרון, מנכ״ל ׳שרון טוביה׳, התוספת של ההדפסה בחומר ה- Alumina יאפשר להציע ללקוחות מגוון רחב וחדש של יכולות ייצור. ״השימוש בטכנולוגיית ה- Nano Particle Jetting, של XJet לצורך "הדפסת" מוצרים תלת מימדיים מחומרים קרמיים, מספקת למשתמשים חופש פעולה גיאומטרי שמביא שינוי משמעותי לתעשייה כולה. ״נוכל באמצעותה לספק ללקוחותינו פתרונות וחלקים המיועדים לאיזורים חמים בגופים מוטסים, פתרונות למערכות מתח ותדר גבוה וכן לייצר סעפות מורכבות. אנו נרגשים מהתוספת של החומר החדש ליכולות הייצור שלנו״.  

שינו מהותי של עולם הייצור

הטכנולוגיה של XJet מהווה פריצת דרך בהדפסה תלת מימדית במתכת ובקרמיקה, ומאפשרת ייצור מדויק של חלקים מורכבים מאוד ובעלי פרטים קטנים. היכולת להדפיס בדיוק רב ובמספר חומרי גלם, הופך את המערכות של XJet לאידיאליות עבור תעשיית הרכב, הרפואה ורפואת השיניים, תעשיית הכלים, התעופה, ואף תעשיות החלל והרובוטיקה. החברה כבר מספקת מערכות הדפסה מתוצרתה ללקוחות, מהמובילים בתחומם בארצות הברית, גרמניה, איטליה, שוויץ ובמדינות נוספות ואף בשוק הישראלי.

XJet, שממוקמת בפארק המדע ברחובות נוסדה על ידי חנן גוטהייט, יזם סדרתי, שכבר היה שותף להקמתן של שתי חברות מצליחות שהשיאו תשואה גבוהה מאוד. אחת מהן, אובג'ט מוזגה עם סטרטסיס האמריקאית לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר. בחברה, הנמצאת בהליכי גידול מהירים, יש מעל 130 עובדים, ביניהם מספר רב של בכירים ו/או מומחים טכנולוגיים מתחומי הכימיה, הנדסת מכונות תוכנה ועוד. רבים מהם ממקימי תעשיית הדפוס התלת מימדי ומוביליה.

באחרונה, הצטרף לחברה, חתן פרס נובל לכימיה – פרופ' דן שכטמן כ-Chairman of the Scientific Board . פרופ' שכטמן בחר להצטרף ל- XJet, לדבריו, משום שהוא מאמין ביכולות של הדפסת תלת מימד ובטכנולוגיה של החברה כמי שיכולים לשנות מהותית את עולם הייצור.

למידע נוסף: https://xjet3d.com/

Share

אודות The3D Zone

Check Also

HP ו-Rebook חשפו נעלי יוקרה חדשניות וברות קיימא בהדפסת תלת מימד

שני מותגי העל, Reebok ו-HP, חשפו קונספט חדש של נעלי ספורט, בשיתוף פעולה עם מותג …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share