חדשות חמות
בית / Uncategorized / שף, אתה יכול להדפיס לי את הפטוצ'יני שלי במרובעים?

שף, אתה יכול להדפיס לי את הפטוצ'יני שלי במרובעים?

Share

ספאגטי? פוזילי? ריגטוני? מקרוני? קשקוש. הצורות האלה שדורות של אכלני פסטה זכו לבלוס בהנאה, הולכות להיעלם מהעולם. פנו דרך לאימת המסורת האיטלקית: מדפסת התלת מימד.

תערוכת מילאנו אקספו 2015 שנפתחה, כן, כן, במילאנו שבאיטליה, מתחילה לעורר מהומות. הסיבה: פגיעה במסורת מקודשת. ועוד על ידי מי? ענקית יצרניות הפסטה בכבודה ובעצמה, חברת בארילה. החברה מאתגרת את המסורת רבת השנים של הכנה והעמידה במרכז הביתן שלה מדפסות תלת מימד שמדפיסות פסטה בשלל צורות ודגמים.THE3DZONE-IL-PASTA1

את הרומן שלה עם טכנולוגיית הדפסת התלת מימד החלה בארילה כבר לפני שנה עת ארגנה תחרות און ליין על פלטפורמת Thingarage שגייסה את ההמונים למשימת יצירה של צורות פסטה חדשות תוך העזרות בהדפסת תלת מימד. בין הזוכות בתחרות היו צורות שהזכירו עצי חג מולד ועד לפסטה שהזכירה ניצן של פרח, שנפתח במגע עם המים הרותחים.

THE3DZONE-IL-PASTA2 THE3DZONE-IL-PASTA4

רעיון התחרות, מספרים בבארילה, נולד בעקבות מפגש עם Netherlands Organisation for Applied Scientific Research (TNO) והמשך ידוע.

"מדפסות תלת מימד עובדות די דומה למדפסות הרגילות שכולנו מכירים", אמרה מיכלה פטרוניו, מנהלת המחקר של בארילה. "תכנון הצורה החדשה של הפסטה מתבצע בסיוע תוכנות לעיצוב בתלת מימד והמודל הסופי מועבר לשפת מכונה לטובת הדפסה". והיא מרגיעה: "לא לדאוג, הפסטה, למרות כל הצורות השונות שלה, מכילה בדיוק את אותם רכיבים כמו הפסטה הרגילה".

3d-systems-chefjet-chefjet-pro-creations-1-1024x767

פטרוניו לא מודאגת באשר לעתיד. היא בטוחה ששוחרי הפסטה באשר הם יאמצו את הטכנולוגיות החדשות גם הם. "נכון, איטליה היא מדינה שוחרת מסורת, אבל גם של חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת".

Share

אודות The3D Zone

Check Also

סטרטסיס מכריזה על ה- J850 TechStyle – מדפסת תלת מימד ייעודית לעולם האופנה

מדפסת ה– J850 TechStyle מאפשרת למעצבי האופנה, כמו גם למותגי העל בתחום, להדפיס בתלת מימד …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share