חדשות חמות
בית / חומרה / הדור הבא של מדפסות התלת מימד יכול להדפיס גם בריק של החלל

הדור הבא של מדפסות התלת מימד יכול להדפיס גם בריק של החלל

Share

חברת Made In Space, החברה המסחרית הראשונה שמשימתה לייצר בחלל, דיווחה על פריצת דרך במאמציה לפתח טכנולוגיות ייצור המיועדות לשימוש מחוץ לכדור הארץ. בשלב הראשון של הפעילות הצליחה החברה להדפיס חלקים בהדפסת תלת מימד, כשהמדפסת מוצבת על תחנת החלל הבינלאומית. זה קרה בשנה שעברה. כעת סיימה החברה סדרה של נסיונות במהלכן הציגה את הדור הבא של המדפסות, היכול לבצע הדפסה בריק של החלל.

Made In Space, שנוסדה ב-2010, נשכרה בשנה שעברה על ידי נאסא (סוכנות החלל האמריקנית) כדי ליצור ולבדוק את מדפסת התלת מימד הראשונה (3D Print) שתפעל במצב חוסר כבידה, ושהפכה למדפסת הראשונה אי פעם שייצרה מוצר מחוץ לכדור הארץ. MIS-White-CMYKהמדפסת, שנשלטה על ידי מערך הבקרה ב-NASA Ames Research Park, תקשרה עם הארץ, קיבלה הנחיות מהקרקע ובהתאם להן ביצעה את ההדפסות. עד סוף השנה מקווים בחברה ניתן יהיה להשיק מדפסת תלת מימד חדשה, ממשפחת ה-Additive Manufacturing Facility (AMF), שתספק את צרכי הייצור בחלל של נאסא. זהו למעשה שירות ההפקה המסחרי בחלל.

כיום ממוצבת החברה כראשונה בעולם שבנתה והפעילה חומרה (מדפסת) להדפסה במצב של אפס כח כבידה, כשהיא מצליחה להדפיס 24 חלקים שונים. מצב זה פתח פתח להקמת ה- Additive Manufacturing Facility, מתקן מסחרי שיישלח במהלך השנה הנוכחית לחלל ויחבור לתחנת החלל הבינלאומית.

הדפסת תלת מימד מדפסת תלת מימד the3dzone.co.il

THE3DZONE-made-in-space-upside-down

להערכת מייק שניידר, המדען הראשי של Made In Space, לאחר הצלחת הסבב הראשון של ההדפסה בחלל, הדרך קרובה מאוד למעבר לייצור בחלל, שיעשה שימוש בטכנולוגיות שכבר פותחו. "לא רחוק היום ומגוון חלקים ומכונות יודפסו בחלל, מצב שיפתור את הבעיה של להטיס לשם חלקים גדולים במיוחד".

Share

אודות The3D Zone

Check Also

סטרטסיס מחזקת את מעמדה בתעשיית הרכב העולמית: תשתף פעולה עם NASCAR ועם יצרנית הרכב טויוטה לייצור בהדפסת תלת מימד של חלקים למכוניות מירוץ

סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), המובילה בפתרונות הדפסה תלת מימדית מבוססת פולימרים, מחזקת את עמדתה כשותפה להליכי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share