חדשות חמות
בית / סגנון חיים / נחשף כסא הגלגלים הראשון בהדפסת תלת מימד המיועד לשוק הצרכני

נחשף כסא הגלגלים הראשון בהדפסת תלת מימד המיועד לשוק הצרכני

Share

הדפסת התלת מימד הולכת לחולל מהפכה בחייהם של משתמשי כסאות הגלגלים. הכסא הראשון, שהודפס בהדפסת תלת מימד, יושק בסוף החודש בלונדון, במהלך Clerkenwell Design Week.

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing בהדפסת תלת מימד

הכסא המהפכני פותח על ידי חברת  הדפסת התלת מימד Materialise והמעצב האנגלי בנג'מין היוברט, לאחר מחקר שנעשה בעזרתם של כמה אלפי משתמשים, רופאים ומומחים לתחום. זהו כסא הגלגלים הראשון שעוצב לשוק הצרכני.

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing בהדפסת תלת מימד the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing בהדפסת תלת מימד

המטרה הייתה ליצור מוצר שיפתור את הבעיות של כסאות גלגלים שיוצרו בשיטות מסורתיות, ובעיקר שמירה על נוחות ומניעת פציעות. הפיתוח של כל כסא יהיה אינדבידואלי ויעשה בעזרת מיפוי גוף מלא, שמתאים למימדי הגוף, המשקל והגובה של המשתמשים. מאפיין נוסף של המוצר הוא השימוש בטיטניום קל, שמקטין את המשקל של המוצר ומאפשר התניידות נוחה יותר. כמו כן, בפעם הראשונה יבנו הכיסאות תוך התייחסות לנכות הספציפית, כך שהוא יאפשר מענה רחב יותר לצרכים הייחודים של כל אחד ואחת.

the3dzone.co.il מגזין ההדפסה בתלת מימד 3d printing בהדפסת תלת מימד

בנוסף, דגש רב הושם על העיצוב של כיסאות הגלגלים. הם לא נראים כמו אביזר רפואי, אלא כמו מוצרי צריכה. זאת משום, שהיה חשוב למפתחים לייצר מוצר שיראה אופנתי ויהיה נעים יותר להתנייד איתו. המעצבים מתכננים להשיק בעתיד אפליקציה חדשה, שתגדיל את האינטרקציה עם המשתמשים, ותאפשר הוספת יישומים ייחודיים, בעיצוב ובהתאמה האישית של הכיסאות.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

הדפסת תלת מימד וצוות מתנדבים של סטרטסיס גויסו לשדרוג פרוטזה לחייל קרבי (מיל.) ומתחרה פראלימפי בהווה


"כמו אמצעי העזר של גיבורי העל רצינו להקנות לפרוטזה יכולות ייחודיות, כמו ארנק נסתר, או …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share