חדשות חמות
בית / תעשייה / מד"ב? ממש לא. מעבדות ל'אוריאל ידפיסו בתלת מימד עור אנושי לטובת ניסויים קוסמטיים

מד"ב? ממש לא. מעבדות ל'אוריאל ידפיסו בתלת מימד עור אנושי לטובת ניסויים קוסמטיים

Share

חברת הקוסמטיקה העולמית ל'אוריאל, הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת Organovo Holdings המתמחה בהדפסות תלת מימד של חומרים אורגניים.

במוקד השת"פ המתהווה: שימוש בפלטפורמת NovoGen Bioprinting שפיתחה Organovo לטובת פיתוח רקמות עור אנושי מודפס, שיוכל לשמש את אנשי ל'אוריאל לניסויי חומרים קוסמטיים. ל'אוריאל, שמאז 2013 אינה עורכת ניסויים בבעלי חיים מכל סוג, תוכל עם השלמת המיזם החדש, לבצע את הניסויים על עור אנושי, שלמעשה מגודל במעבדה, כדי לוודא את בטיחות מוצרי הקוסמטיקה שלה.

THE3DZONE-SKIN-2 מדפסת תלת מימד הדפסת התלת מימד

ל'אוריאל 'מגדלת' עור אנושי מאז 1980. הצוות, שמונה כיום 60 חוקרים, ייצר מעל 100 אלף דוגמיות עור מדי שנה (5 מ"ר של עור) במעבדות החברה בליון שבצרפת. את המקור מקבלים החוקרים מ'שאריות' שתורמים מנותחים פלסטיים ברחבי אירופה. במעבדות הדוגמיות מפורקות לרכיבי הבסיס ומהם מגדלים את העור החדש – תהליך שנמשך כשבוע ובמהלכו מגדלים 5 סמ"ר של עור.

THE3DZONE-SKIN-1 הדפסת התלת מימד

להערכת החברה, המהלך הזה יקבל זריקת מרץ כעת עם הכניסה לעידן הדפסת התלת מימד ושיתוף הפעולה המתהווה עם Organovo. הפתרון עושה שימוש במדפסת תלת מימד בעלת שני ראשי הדפסה, להליך הייצור המסחרי החדש. המדפסת כבר הוכיחה עצמה בפרוייקט קודם של Organovo, במהלך שיתוף פעולה עם חברת Merk, במסגרתו הודפסו רקמות של כבד וכליות.

Share

אודות The3D Zone

Check Also

HP ו-Rebook חשפו נעלי יוקרה חדשניות וברות קיימא בהדפסת תלת מימד

שני מותגי העל, Reebok ו-HP, חשפו קונספט חדש של נעלי ספורט, בשיתוף פעולה עם מותג …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Share